![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | ||
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,676
|
![]() Cytat:
Cytat:
Generalnie nie miałem tych problemów w moim niegdysiejszym Edge. W nim także dokładałem HSWM i w UCDS był on normalnie (jak to w UCDSie...), a w jakimś historycznym profilu z mojego FORScana także go widzę. Przede wszystkim należy sobie wczytać auto do FORScana na nowo, bez użycia proponowanego profilu auta. Jeśli nie pomoże, to można sobie spróbować użyć mojego profilu z załączonego pliku zip.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-03-2004
Skąd: Wadowice
Model: Ford Edge 2016 Sport/Scorpio mk2 94 2.9
Silnik: 2.7 V6 Biturbo/2.9 EFI
Rocznik: 2016/1994
Postów: 1,597
|
![]()
Ja nie dokładałem modułu grzania. Mam go od nowości.
Obojętnie, czy z nowym profilem czy nie w forscanie nie mam tego modułu na liście. Ponadto widzę, że ten moduł jest w kierownicy. Ostatnio edytowane przez CERES ; 18-04-2025 o 14:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,676
|
![]() Cytat:
Bo ja w Microcacie nie widzę by to było widać... Poproszę o VIN, to pokażę co Microcat o tym sądzi... Generalnie Microcat nie pokazuje rozróżnienia dla HSWM przy adaptacyjnym i zwykłym układzie kierowniczym. Jest jeden rodzaj HSWM z lokalizacją wskazywaną pod kokpitem po lewej stronie od kolumny kierowniczej.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 18-04-2025 o 22:02 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-03-2004
Skąd: Wadowice
Model: Ford Edge 2016 Sport/Scorpio mk2 94 2.9
Silnik: 2.7 V6 Biturbo/2.9 EFI
Rocznik: 2016/1994
Postów: 1,597
|
![]()
2FMPK4AP8GBC62865
Moduł jest za kierownicą z tyłu, przed taśmą |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,676
|
![]() Cytat:
BTW - bez sensu tracę mój czas na przypominanie sobie wiedzy, której już pewnie nigdy nie użyję. Proszę sobie samemu "studiować swoje auto".... [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] BTW - link do tego manuala serwisowego już udostępniałem... I jeszcze uwaga - do tego SECM w tym aucie jest aktualizacja softu (2 wersje w górę).
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 18-04-2025 o 23:13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-03-2004
Skąd: Wadowice
Model: Ford Edge 2016 Sport/Scorpio mk2 94 2.9
Silnik: 2.7 V6 Biturbo/2.9 EFI
Rocznik: 2016/1994
Postów: 1,597
|
![]()
Dziekuję za zainteresowanie. Serwisówkę mam, ale patrzyłam na zwykłą kierę. Teraz już wiem czego szukać.
|
![]() |
![]() |