![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 27-11-2022
Skąd: Bytom
Model: Transit
Silnik: 2.0
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
![]()
Witam, pacjent Ford transit mk6 2.0 tddi rok 2005, brak wskazań korekty wtrysków po podłączeniu forscan i nie było by to problem gdyby nie to że ucina moc ale do rzeczy, latem zeszłego roku kiedy zrobiło się bardzo gorąco stało się to samo i nie zwrócił bym na to uwagi gdyby nie fakt że momentami na wolnych obrotach bez dotykania gazu obroty blokowały się na 1000 i nie schodziły niżej, wypiąłem kostkę od sterownika pompy oraz komputera silnika przeczyściłem styki podpiąłem i to pomogło, po jakimś czasie problem znów wystąpił powtórzyłem procedurę czyszczenia ale to nie zadziałało, sprawdziłem przewody idące do sterownika i to też niestety nie było to, miałem świadomość że brak korekt wtrysków może świadczyć o tym że w pompie jest dużo powietrza (miałem tak po wymianie przestawiacza kąta wtrysku ale to trwało tylko chwilę), więc pomyślałem że może mała ilość paliwa w baku będzie przyczyną, zatankowanie pomogło do pierwszych cieplejszych dni tej wiosny kiedy to paliwo w baku było a mimo wszystko obcięło moc, więc postanowiłem podpiąć paliwo z innego zbiornika z pominięciem filtra no i to niczego nie zmieniło węże przezroczyste powietrza nie widać samochód dalej bez mocy i brak wskazań korekt wtrysków, czy ktoś już walczył z takim przypadkiem? Ja typuje ten moduł sterowania pompą ale nie jestem pewien i chciałbym to potwierdzić.
Ostatnio edytowane przez RomanSto ; 22-04-2025 o 13:49 |
![]() |
![]() |