![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#741 |
FCP member
![]() Imię: Oleksii
Zarejestrowany: 04-12-2019
Skąd: Stargard
Model: S-Max
Silnik: 2,0 D 140 KM
Rocznik: 2012
Postów: 77
|
![]()
NIE CYTUJEMY CAŁYCH POSTÓW W ODPOWIEDZI, A ZWŁASZCZA GDY ZNAJDUJĄ SIĘ BEZPOŚREDNIO NAD TWOIM !!!!!
MOŻNA UŻYĆ JESZCZE FUNKCJI "CYT. SELEKTYWNY" (część tekstu zaznaczonego) Egt wskazuję 530/600/600. Do samego procesu wypalania nie mam uwag. Reset pcm robiłem, wątek przeczytałem i nie znalazłem odpowiedzi. Po resecie load 32%, i potem stopniowo schodzi 20, 6%, 6% i potem 0. Tak że chyba nie zawiesza. Sent from my SM-G990B using Tapatalk Ostatnio edytowane przez Speedo ; 03-02-2025 o 14:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
W jednym moim s-max (2.2) wypalanie co 150km i często szybciej. W drugim co około 250km.
Wyczytałem, że może być pęknięta obudowa odmy lub mocno zabrudzona. Gdzie ona jest w 2.2? Zaczynam powoli szukać przyczyny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Przy wypalaniu w czasie jazdy, jedna wartość spada do 35%, druga do 68%.
Czy dpf jest już do mycia? Czym te wartości się różnią? |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
ford::average
![]() Imię: Konrad
Zarejestrowany: 26-06-2013
Skąd: CTR
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 DW10F 180 ogierów
Rocznik: 2015
Postów: 125
|
![]()
Już w jednym z tematów, które założyłeś tutaj pisałem Ci, że musisz znaleźć przyczynę częstego zapychania dpf. Zwłaszcza, że jeśli dobrze kojarzę to już wymieniany był u Ciebie dpf. Według mnie wtedy został usunięty skutek, nie przyczyną.
Co do pytania pierwszego, jedna wartość to wartość obliczona przez komputer, druga to wartość rzeczywista. Obie mają znaczenie. Co do drugiego-usuń najpierw przyczynę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
ford::amateur
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 24-02-2024
Skąd: Ulhówek
Model: Mondeo Mk 4
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 1
|
![]()
Chłopaki pomóżcie bo już mi ręce opadają 2.2 TDCi DPF wypala mi się średnio co 150km. Dolot wyczyszczony przewód ciśnieniowy wymieniony bo był pęknięty Filtr wyprany. EGR miałem zaślepiony chwilowo, błąd waliło i nie chciał wypalić DPF wtedy miałem wartości ponad 130% dlatego wyciągnąłem zaślepkę i odrazu wypalił. Ciśnienie jakie mi teraz pokazuje to na zapłonie 0, na jałowym biegu na zimnym 0.4, na jałowym na ciepłym 0.4-1.0, przy mocnym przyspieszeniu dochodzi do 20 kPa. Przebieg 145tkm co może być przyczyną? Zero jakichkolwiek błędów
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Mi wypala co około 50km w 2.2. W 2.0 co około 250km.
Na próbę zaślepię EGR. Co myślicie o dozowaniu chemii do czyszczenia EGR, do kolektora dolotowego? Jaki to ma wpływ na mieszankę i DPF? |
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
ford::average
![]() Imię: Konrad
Zarejestrowany: 26-06-2013
Skąd: CTR
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 DW10F 180 ogierów
Rocznik: 2015
Postów: 125
|
![]()
Wiesz, że cały syf z dolotu pójdzie ci wtedy prosto w DPF?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Przecież napisałem to wyżej.
Dlatego się pytam. Zauważyłem, że mi płynu w chłodnicy ubywa, a żadnego wycieku nie zauważyłem. Czyżby płyn dostawał się do spalin, przez chłodnicę EGR? Dlaczego w tym ogłoszeniu, jest zaślepienie EGR, przed przepustnicą, za EGR? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Przecież cały syf, zbierze się w EGR i rurce do dolotu. To dopiero wykończy EGR. Ostatnio edytowane przez gruniu ; 24-04-2025 o 23:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
dpf , dymi , egr , mondeo mk4 |
|
|