![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 22-10-2009
Skąd: o/Wrocław
Model: Tourneo Courier
Silnik: 1.0 EB
Rocznik: 2014/2015
Postów: 19
|
![]()
Witam
Pacjent jak w profilu. Silnik 1.0 EcoBoost z 2014 Przebieg znikomy: ok . 20k km. Zakres: wymiana rozrządu kpl + niezbędne prace z tym związane (wszystkie uszczelki itd). ; + ucieka płyn chłodniczy (mokro pod autem ale bez tragedii) Warsztat w lokalizacji: okolice Dzierżoniowa/dolnośląskie (+30 km) ASO Świdnica zawołało tak ok. 7K na dzień dobry (dużo) Proszę kolegów o namiary na jakiś dobry warsztat, co ogranie z głową (i gwarancją na usługę) i w rozsądnych pieniądzach wymianę rozrządu. Piszcie proszę głównie ze swojego doświadczenia. Najfajnie by było jak by ktoś miał takie doswiadczenie z okresu ostatnich 12M. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]()
normalna cena to ok 5-6 tys.
ale w ASO masz 2 lata gwarancji. tu trzeba smoka wyczyścić i nie tylko. pełno tematów na forum o tym. |
![]() |
![]() |