![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Pawel
Zarejestrowany: 15-11-2023
Skąd: Szczecin / Berlin
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 163
Rocznik: 2011
Postów: 27
|
![]()
Witam,
Nadal walcze z lekkimi wibracjami w moim maxie z silnikiem dw10c. Podpialem kompa i troche pojezdzilem, zapisujac logi. Cos wedlug mnie jest nie tak z czujnikem MAP. Przy wylaczonym silniku jak i na wolnych obrotach, pokazuje w Forscanie 10kPa. (Baro trzyma 100kPa). W czasie jazdy z gazem w podloge na wysokim biegu, skacze max do 30kPa , a wiec jakies 0,2 Bar doladowania. Auto zbiera sie normalnie, wiec to raczej cos ze wskazaniami tego czujnika. Nie wiem ile w tym prawdy ale czytalem, ze w tym silniku ECU w takim przypadku bierze pod uwage tylko MAF, dlatego auto dziala w miare normalnie i nie wyskakuja bledy. Dodatkowo na wolnych obrotach bez klimy, obciazenie silnika jest ponad 30%, a czasem i 40%. Otwarcie EGR z parametru EGR_VPB1 jest 90%. Moze sie myle ale chyba te wskazania, tez moze powodowac uwalony MAP. Co o tym myslicie ? Jak jest u was ? Pozdrawiam Pawel |
![]() |
![]() |