![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 23-05-2025
Skąd: Kościerzyna
Model: C-Max
Silnik: 1.0 ecobost
Rocznik: 2014
Postów: 5
|
![]()
Witam. Mam problem ze swoim Fordem C-Max 1.0 ecobost 2014. Po przejechaniu 3 km zatrzymałem się na parkingu wszystko było ok. Po powrocie samochód już nie odpalił. Przekręciłem stacyjkę i nic wszystko gasło. Kolega mechanik podpowiedział że pewnie akumulator został wymieniony. Problem nie zniknął dodatkowo pod maską słychać cykanie czujnika MAP. Mechanik nie może połączyć się z komputerem nie znajduje go. Co może być przyczyną?
Dodam że próbowałem też drugim kluczykiem i nic dodatkowo z ostatnich wymian to tylko rozrusznik jakiś miesiąc temu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,983
|
![]()
Czy c-maxa dotyczył problem z pompą spryskiwacza i zalanym BCM?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 23-05-2025
Skąd: Kościerzyna
Model: C-Max
Silnik: 1.0 ecobost
Rocznik: 2014
Postów: 5
|
![]()
Nie nic takiego nie było. Dodatkowo stoi na parkingu podziemnym w bloku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,983
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 23-05-2025
Skąd: Kościerzyna
Model: C-Max
Silnik: 1.0 ecobost
Rocznik: 2014
Postów: 5
|
![]()
W poniedziałek sprawdzę i dam znać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 986
|
![]()
Możesz nawet dzisiaj. Wtyczka/złącze C6 w BCM (nad nogami pasażera).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 23-05-2025
Skąd: Kościerzyna
Model: C-Max
Silnik: 1.0 ecobost
Rocznik: 2014
Postów: 5
|
![]()
Tylko auto stoi już u mechanika.
Sprawdził BCM komputer silnika. Twierdzi że zwarcie robi licznik bo reszta jest ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,661
|
![]()
To bylby pierwszy przypadek kiedy licznik w plaformie FF3/Cmax miał uszkodzenie na płycie głównej.
Nie widzę problemu z udostępnieniem drugiego licznika, pod warunkiem ze bedziesz dokumentował telefonem minę owego mechnika, gdy wyjdzie że się myli. Jakaś plaga. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Antej ; 27-05-2025 o 11:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 23-05-2025
Skąd: Kościerzyna
Model: C-Max
Silnik: 1.0 ecobost
Rocznik: 2014
Postów: 5
|
![]()
Wyszło.
Moduł BMC padł ale wygląda jak nowy dopiero po nagrzaniu wysyła jakie kolwiek informacje. Bump: Wyszło. Moduł BMC padł ale wygląda jak nowy dopiero po nagrzaniu wysyła jakie kolwiek informacje. |
![]() |
![]() |