![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#671 |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,248
|
![]()
Włączaj.
Ostatnio edytowane przez Parch ; 19-05-2022 o 15:09 |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-01-2022
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
![]()
Forscan to ogarnie? Mam kabel viaken 1170
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,248
|
![]()
Tak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-01-2022
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
![]()
Tylko w module abs? Podpowiesz coś więcej? Zakładam że jak aktywuje i jednak się okaże że nie obsługuje to wielka krzywda się nie stanie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-08-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI 120kW
Rocznik: 2011
Postów: 18
|
![]()
Witam, mam zamiar wymienić pompę ABS BG91-2C405-AB
z BG91-2C405-FB na Facelift i zastanawiałem się czy tylko część elektroniczną dałoby się wymienić bez odłączania przewodów hamulcowych. Wiem, że PATS musi zostać zainicjowany. Czy ktoś próbował? |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 19-05-2017
Model: Fiesta
Silnik: 2.0
Rocznik: 1995
Postów: 1
|
![]()
Witam,
właśnie z sukcesem dołożyłem HLA jako pierwszy krok w drodze do ACC. Mondeo mk4 2.0 16V Duratec rocznik 2007 - YAW sensor 6G91-3C187-EG 45,- - ABS pompa 7G91-2C405-FB 120,- Ceny z wysyłką Wymiana Yaw sensora to z 15minut. Odkręcamy kostkę fotela pasażera, 4 śruby fotela i odchylamy fotel do tyłu. Między przednimi śrubami mocującymi fotel na środku pod wykładziną jest YAW sensor na 2 śrubkach. Po wymianie powyższego czujnika zrobiłem kalibrację FORScanem i trochę pojezdziłem, żeby mieć pewność, że wszystko gra. Jak chodzi o pompę ABS to wymieniłem tylko sterownik, sama pompa raczej jest taka sama. Jeżeli będą z tym problemy to za niedługo i tak całe hamulce tył robię więc będzie okazja. Dokopanie się do pompy ABS jest problematyczne. Najpierw filtr powietrza, potem akumulator, potem obudowa amumulatora, potem podstawa. Jak już miałem dostęp do wiązki pompy ABS podłączyłem nową i sprawdziłem czy uda się PATS FORScanem zrobić i udało się. Auto z nową pompą wiszącą obok "starej" odpaliło. W tym momencie aby zrobić to prawidłowo należy wyjąć całą pompę czyli potem odpowietrzyć cały układ. Ja poszedłem na skróty i wymieniłem tylko sterownik, ale wymaga to "połamania" rąk albo pogięcia przewodów sztywnych pompy albo jednego i drugiego. Podsumowując da się, ale nie polecam bo łatwo narobić szkód. Składamy w odwrotnej kolejności. Po wszystkim trzeba porobić wszystkie kalibracje ABS, wszystko łatwo dostępne w FORScanie. Dodatkowo włączamy HLA i Enhanced ESP w BCMie i cieszymy się HLA. PATS zakładam, że już jest zrobiony podczas testów "nowej" pompy opisanych powyżej. Powyższe to nie poradnik krok po kroku a opis tego co na własną odpowiedzialność sam zrobiłem w samochodzie, któego jestem wyłącznym użytkownikiem. Wpis zamieszczam, gdyż bardzo długo na polskich i zagranicznych forach szukałem informacji na temat tego, czy FORScan starczy i czy sama zamiana sterownika i YAW sensora wystarczy do uruchomienia - u mnie wystarczyło. |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
ford::beginner
![]() Imię: Xavier
Zarejestrowany: 04-11-2021
Model: Ford Galaxy mk3
Silnik: 2.0tdci 163km
Rocznik: 2012
Postów: 32
|
![]()
Witam. W końcu mogę napisać, że i ja mam HLA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Auto to Ford Galaxy 2012r polift. Wymianę pompy i odpowietrzanie ogarnąłem sam. Immo zrobił mi kolega z Facebook'a(mogę podać namiary na priv). Po zakodowaniu immo, musiałem zmienić opcje w elmconfigu na enhanced ESP oraz zrobić kalibrację czujników przyspieszenia. Teraz czas na ACC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |