![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#81 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-12-2008
Skąd: Łańcut
Model: Focus MK2 Kombi
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
![]()
Kupiłem jakiś czas temu Fiestę MK7 z jednym kluczykiem. Wtedy uznałem, że to nie problem, bo we wszystkich moich fordach zawsze radziłem sobie za pomocą FORScana.
No i zonk - FORScan oczywiście łączy się z samochodem, rozpoznaje szereg modułów ale nie ma wśród nich modułu PATS. Znalazłem gdzieś na internecie procedurę typu taniec-deszczu z czterokrotnym przekręcaniem kluczyka w stacyjne z pozycji 0-2 i z powrotem, po którym ma nastąpić sygnał dźwiękowy - ale tutaj nic takiego się nie dzieje. Proste pytanie: jaka jest procedura programowania nowego kluczyka/pilota w Fieście MK7 "16 z silnikiem EcoBoost 1.0 (jak to ma znaczenie mogę podać VIN) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,658
|
![]()
Stare fordy, kluczyk matka.
Starsze fordy, forscan dawał radę Fordy po 2010r. płatny forscan dopiero uczy się tej prcedury, więc nie wszystkie modele obsłuży, pozostaje ktoś z odpowiednio droższym sprzętem, lub ASO dostępem dilerskim. PATS to forma zabezpieczenia antykradzieżowego, więc nie dziw się że nie masz do niej łatwego dostępu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-12-2008
Skąd: Łańcut
Model: Focus MK2 Kombi
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
![]()
Absolutnie nie podważam Twojej wiedzy, ale programowałem kluczyki w kilku moich Scorpio '95 i '98, w Focusie '08. Dodatkowo moduł PATS jest przez najnowszą wersję FORScana rozpoznawany w moim Focusie '18. Zaznaczam, że mam płatną licencję na FORScana (choć niczym się nie różni od wersji dwumiesięcznej - ot po prostu ze względu na to, że to program rosyjski - zwykłe kody, które mają przyjść na email nie docierają - są blokowane).
Wnioskuję zatem, że problem nie jest w tym czy FORScan rozmawia z modułem PATS, bo nigdy nie miał z nim problemu - o ile auto było w niego wyposażone, a procedura była banalnie prosta. Tutaj auto zachowuje się tak, jakby modułu po prostu nie było i być może jest na to jakaś inna, bardziej manualna procedura - odpowiednik tańca-deszczu z przekręcaniem kluczyka, tylko tutaj może dodatkowo trzeba mieć odsuniętą prawą szybę i zamknięte drzwi kierowcy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,658
|
![]()
PATS to nie moduł, to system i każde auto jest w niego wyposażone.
Np. w FF3 PATS to współpraca modułów BCM, PCM, pompa ABS i czasem RKE. Dodawanie kluczyka, to dodawanie informacji do jednego z modułów, który odpowiada za weryfikację kodu z pastylki immo. Jak nie masz kodów wejścia to nie masz opcji dodania takiej informacji. Ostatnio edytowane przez Antej ; 05-06-2025 o 16:04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 30-11-2024
Skąd: Chełm
Model: C-MAX
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 26
|
![]()
U mnie „programowanie PATS” jest w procedurach programowania modułu BCMII
poszukaj tam |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
kluczyk |
|
|