![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Jeżdżę z odpiętą grzałką już drugi rok i nie zauważyłem negatywnych skutków. Zmieniam olej co 10 tys km.
Odma trzyma się na 5 śrubach - dwie pośrodku odmy, trzy na dole. Do tych na dole jest najgorszy dostęp od góry, lepiej z kanału/podnośnika to odkręcić. W/w airbox musi wylecieć z auta. Przy okazji kup też rurkę odpowietrzającą pokrywę zaworów i dobre cybanty (najlepiej takie same jak oryginał) Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S Ostatnio edytowane przez Juzek ; 08-10-2022 o 17:09 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::beginner
![]() Imię: Rafal
Zarejestrowany: 19-04-2020
Skąd: Troisdorf
Model: Mondeo
Silnik: 2.5 220KM
Rocznik: 2008
Postów: 18
|
![]()
A do czego mi te dwa gadżety, bo nie czaje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. chodzi o rurkę odpowietrzającą pokrywę zaworów i cybanty)
Potrzebne to do wymiany odmy? Powiem Ci szczerze, że bardzo kusząca jest twoja metoda naprawcza(nic z tym fantem nie robić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.), ale nie wiem czy w każdym przypadku autko będzie bezproblemowo jeździć Hmmm używki dostanę do 200 złotych tylko ta robota pewnie jest piekelna, ze względu na te dojścia masakryczne, a najlepsze że ani na polskich, na niemieckich i ani na angielskich forach nie ma informacji jak to dziadostwo wymienić. A tak dla pewności to ta część wygląda tak, zgadza się? ---> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Przytkana rurka może powodować zmuloną reakcję na wciśnięcie pedału gazu. Nie jest droga i można ją przy okazji wymienić. A cybanty - są o wiele lepsze niż zwykłe opaski zaciskowe.
Tak, to ten separator z linka. Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::average
![]() Imię: Rob
Zarejestrowany: 22-07-2018
Skąd: Mdz. Górą a Jezusem.
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 68
|
![]()
Cześć wszystkim. Same story here... ADAC ściągało mnie z autostrady. Grzałka zjarana. Rozumiem, że można jeździć bez niej... Jednakże mam pytanie: do czego konkretnie służy owa grzałka? Podgrzewa szybciej olej na tłoki? (Pytanie laika)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Podgrzewa odmę, by nie stworzył się tam szlam. Ale sądzę, że wystarczy wymieniać olej co 10 tys km i wszystko będzie ok
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-02-2014
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0 115 km
Rocznik: 2001
Postów: 1
|
![]()
Cześć, u mnie wywaliło błąd P2514, auto mi zgasło podczas jazdy i wróciło na lawecie. wcześniej uszkodził się przewód chłodzenia zwrotny do zbiorniczka którego na szybko połatałem ale jak widać średnio pomogło. Bezpiecznik F9 cały, a mechanik chce wymienić sterownik lub czujnik wału korbowego. Co myslicie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie prawdopodobnie siadł. One padają niespodziewanie. Wymiana pod blokiem, potrzebny torx o krótkiej fajce i szmatka :-)
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|