![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
|
![]()
Mam u siebie stary z nowym pół na pół, auto lata z prędkościami bardzo autostradowymi często i gęsto, generalnie wykorzystanie mocy na poziomie 100% - nie zauważyłem, żeby jakkolwiek gorzej znosiło ten mix.
Skoro Ford podaje że płyny są mieszalne to są, doktoryzowanie się na tym to już jakiś wyższy, mi zupełnie obcy, poziom przejmowania się samochodem.
__________________
Ibiza 6K FL 1.9 TDI VP 90 -> Golf 4 1.9 TDI PD 101 -> Focus MK2 FL 2.0 TDCI 136 -> Focus MK3 FL 2.0 TDCI 180 -> Superb MK3 FL 2.0 TDI 200 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::specialist
![]() Imię: MARIUSZ
Zarejestrowany: 09-04-2017
Skąd: TYCHY
Model: Focus mk3 FL trend
Silnik: 1.6 ti-vct 125hp
Rocznik: 2016
Postów: 852
|
![]()
Czytam te wypocina autora, który mówi o zmianie norm w 2023 i nie potrafi zrozumieć, że Ford zastąpił stary płyn nowym, lepszym, wzbogaconym, i niby co mam auto z 2016 i mam je zezłomować lub wlać prestone, może wodę? jak już przedmówcy wspomnieli płyn to płyn, autor skoro ma swoje zdanie to niech leje co chce i nie zawraca dupy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]()
to jest jakaś masakra, doktoryzowanie się nad bańką za 40 zł, Ford zrobił nowy płyn na pewno po to żeby zezłomować wszystkie starsze modele swoich aut Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 909
|
![]() Cytat:
Napisałem fakty. W 2023 weszła nowa norma. Płyny które mają certyfikat na nową nie mają na starą, ponieważ OAT <> POAT. Różne warianty OAT są ze sobą mieszalne. Pytałem czym najlepiej uzupełnić ubytek i na chłopski rozum nie płynem który nie spełnia normy z książki serwisowej. Auta nie trzeba wyrzucać, na rynku jest kilka płynów które spełniają starą normę, o czym pisałem... To, że Ford sobie wymyślił, że auta po gwarancji można zalewać innym płynem średnio mnie przekonuje. Temat mnie zaciekawił, więc zapytałem co najlepiej wlać, a odpowiedź, że ja wlałem to i działa średnio mnie przekonuje... Ostatnio edytowane przez tryhp3 ; Wczoraj o 08:30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,658
|
![]()
Co Ci odpisali z olx?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
|
![]() Cytat:
__________________
Ibiza 6K FL 1.9 TDI VP 90 -> Golf 4 1.9 TDI PD 101 -> Focus MK2 FL 2.0 TDCI 136 -> Focus MK3 FL 2.0 TDCI 180 -> Superb MK3 FL 2.0 TDI 200 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 909
|
![]() Cytat:
Cytat:
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] masz zapchany limit PW. Ostatnio edytowane przez tryhp3 ; Wczoraj o 12:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 3,007
|
![]()
Skalę i umiar należałoby również zachować przy kategoryzacji ważności i istotności wymiany takich czy innych „płynów ustrojowych” pojazdu, warunkach w jakich ten płyn pracuje oraz jego stopnia degradacji. Zawsze natomiast drążyć temat, można zgłosić się nawet do CERN, by zaspokoić swoje wątpliwości i poznać zachowanie płynu na poziomie atomowym.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,980
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,692
|
![]()
ehh a gdzie fetyszysta olejowy Fulara, jak jest potrzebny... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |