Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Skrzynie automatyczne
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-06-2025, 21:18   #251
Albert24
ford::amateur
 
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 16-06-2025
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 1
Question Problemy z jednostką mechatroniki

Witam,
Postaram się opisać to dość zwięźle.
Problem jest z samochodem Ford Kuga 2.0 tdci powershift 2012 rok.
Wymieniłem mechatronikę gdyż pokazały się błędy P0796-20 i P0771-20, mechanik zalecił mi wymianę sprzęgła również gdyż było na skraju życia. Po wymianie zaczęły się problemy, przejechałem 20 km i wyskoczył komunikat „transmission malfunction” jako awaria skrzyni biegów, przed wymianą tych podzespołów, wyskoczył mi komunikat w dość długim odstępie czasowym „transmission limited function”. Niestety od momentu naprawy, nie mogę jeździć praktycznie w ogóle tym samochodem, bo cały czas zaprowadzam go do tego samego mechanika (został polecony jako ten który się zna na powershiftach) dał mi gwarancję, więc robi to za darmo. Dwa dni temu odebrałem samochód już po raz 4 chyba, mówił że zaadaptował wszystko jeszcze raz wiele razy i jeździł tym samochodem przez dwa tygodnie i wszystko jest dobrze. No niestety nie, bo odebrałem samochód i po 15 km znowu to samo. Dodam że zanim jeszcze zaprowadziłem samochód ostatnim razem, tak zaczął wariować, że ciężko miał ruszyć, sam wchodził na wysokie obroty bez reakcji na pedal gazu i raz tak mocno szarpnął podczas zmiany biegów, że aż był jakiś zgrzyt. Pytałem mechanika pierwszym razem jak wyskoczył ten komunikat, czy mogę dalej jechać. Powiedział że tak, mogę jechać bezpiecznie bo te samochody czasem tak mają i że teraz się adaptuje, ale ciągle ten sam problem. Oprócz tego problem który jest ciągle, to szarpanie przy zmiany biegu z pierwszego na drugi. Dzisiaj zaprowadziłem samochód do innego mechanika który przedstawił mi te błędy P0796-20 i P2714-20. Ten niby spec od powershiftow nic nie mówił o żadnych błędach, teraz mam wątpliwości czy w ogóle to sprawdził. Nie mieszkam w Polsce i w tym miejscu gdzie jeszcze chwilowo mieszkam, nie ma innego warsztatu który specjalizuje się w skrzyniach i sprzęgłach. Nie wiem co mam dalej robić, czy to wszystko wskazuje na uszkodzenie skrzyni biegów czy może być to coś innego? W tym kraju jest drogo, wydałem już na naprawy tyle ile zapłaciłem za samochód i jeżeli to jest skrzynia, to już nie chce pakować więcej w ten samochód, za drogo to tutaj wychodzi, a wysyłki do Polski ze względu na czas i cło też mi się nie opłacają. Prosiłbym o jakieś wskazówki co zrobić teraz, jak wykluczyć ewentualną awarię skrzyni biegów? Dziękuję i pozdrawiam

Albert24 jest online   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.