|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-07-2004, 19:10 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-04-2004
Skąd: Rzeszów
Model: Escort / Fiesta
Silnik: 1.6 / 1.3
Rocznik: 1998 / 1994
Postów: 497
|
Chiptuning z drugiej strony ...
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Nie wiem czy silniki Audi takie nietrwałe czy właściciel taki pechowy ale 11% wzrost mocy okupiony padem silnika to brzmi zabawnie. pozdrawiam
__________________
Był Escort mk3 1,6 DL'85r. Jest Escort mk7 1,6 Bolero+'98r. - TTI TCB 880 + Sirio AS100 Jest Fiesta mk3 1,3 CLX+'94r. |
30-07-2004, 19:53 | #2 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: W-wa
Postów: 1,487
|
Re: Chiptuning z drugiej strony ...
Cytat:
"Rezultat: koszt tuningu 20 000 PLN, transport auta Węgry - Niemcy - Polska: 4 700 PLN, prawnik 2 000 PLN + naprawa w Polsce: 10 560 PLN. Okazało się, że program (...) był zbyt "ostry" i dawał niewłaściwy skład mieszanki - zbyt dużo powietrza - co powodowało przegrzewanie silnika, szczególnie podczas długiej i ostrej jazdy autostradowej - właśnie takiej, jak na Węgrzech... Zbyt wysoka temperatura spowodowała oderwanie elektrod dwóch świec i złamanie jednego zaworu, który wpadł do turbiny i uszkodził ją. Z powodu wysokiej temperatury popękał również kolektor i głowica." Skoro silnik przegrzewał się aż do tego stopnia - to chyba było to widać na wskaźniku temperatury... I co, zero reakcji ze strony kierowcy? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A co do powyższego chiptuningu... Po pierwsze ta cena jest wręcz szokująca. Za tyle można zrobić nie tylko chiptuning, ale bardzo poważny tuning mechaniczny, łącznie z dołożeniem turbo. Po drugie ten program to jakaś totalna porażka - albo po prostu wgrali mu soft nie od tego silnika... A po trzecie - takie partacto za taką cenę to... po prostu brak słów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mondeo MkIII 2.0 TDDi sedan Ghia ... moja przygoda z Fordem już się skończyła... jednak miło wspominam wspólne chwile z moim Mondkiem i 120.000 km, które wspólnie przemierzyliśmy... |
|
30-07-2004, 21:56 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: Myszków
Postów: 578
|
Witam!!
No nie znam osobiście tego "właściciela"... ale do bystrzaków (ale takich prawdziwych a nie cwaniaczków z paroma groszami) to on raczej nie należy... hmmm ..... temperatura silnika na zegarach to klucz w tej sprawie....... no jak można jechać z temp. na CZERWONYM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... bo musiała tam być wskazówka- no nie ma cudów... Może z tego sportu to zabużenia wzroku miał.... albo czytać choćby nawet instrukcji nie potrafi ????? Albo tak głęboką "sportową" wiedze na temat SILNIKÓW ma "właściciel"..... że jak temperatura na czerwonym to... SUPER DOŁADOWANIE DOSTAJE i EKSTRA CIĄGNIE !!!!! A tak na marginesie to jak może kawałek świecy uszkodzić TURBINE... to co, po tuningu to ona WYSYSA z silnika mieszanke.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .. no coś tam niby wie ale tak nie do końca :twisted: Reasumując..... to współczuje bo nikomu nie życzę takich perypeti..... ale to że ZAPŁACI sie nawet 200 tysięcy za TUNING nie zwalnia z obowiązku "zdrowego" myślenia ..... a wręcz odwrotnie.... wszędzie piszą że po modyfikacjach należy dbać o autko jak nigdy przedtem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdr. A.S. - Chrysler 300M - 3.5L, 264 KM, HEMI by STARTECH :-)) - FSO POLONEZ 1.6 GLE, by GASSS .. 1992 r. stan "kolekcjonerski" od 1 wł. , 60 kkm :-)) - JAWA TS 350 90r - 35 KM :-) |
02-08-2004, 09:52 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-04-2004
Skąd: Rzeszów
Model: Escort / Fiesta
Silnik: 1.6 / 1.3
Rocznik: 1998 / 1994
Postów: 497
|
Faktycznie i owner i wgrywacze dali ciała. Pierwszy chociażby płacąc 800 zł z przyrost mocy o 1 kM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A z innej beczki - ile można wyciskać z silnika który w wersji bez doładowania ma 70 kM/l a najbardziej doładowanej 125 kM/l. Na pewno producentowi nie opłaca się robić tej drugiej wersji w 100% z nowych, lepszych/odporniejszych materiałów. pozdrawiam
__________________
Był Escort mk3 1,6 DL'85r. Jest Escort mk7 1,6 Bolero+'98r. - TTI TCB 880 + Sirio AS100 Jest Fiesta mk3 1,3 CLX+'94r. |
02-08-2004, 10:27 | #5 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
No to pieknie gosc poplynal !!!, ile by nie mial kasy to napewno go to zabolalo. A zaplacil tyle bo robil tuning w na terenie Niemiec a nie u nas.
|