|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-11-2004, 08:16 | #11 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-10-2004
Postów: 1
|
cześć, jakim środkiem twój kolego przeczyścił przepływomierz?
|
17-12-2004, 10:07 | #12 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-11-2004
Skąd: Londyn
Model: MKIV
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2007
Postów: 1,037
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Kefir |
|
17-12-2004, 11:48 | #13 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 31-08-2004
Skąd: Okolice Wawy
Postów: 743
|
czyściłeś przepływomierz czy styki,
========================== ja czyscilem przeplywomierz przy uzyciu pedzelka i benzyny ekstrakcyjnej. pzdr
__________________
MondeoII 1.8 Kombii; XII.1999; LPG OMVL by REG |
18-12-2004, 20:34 | #14 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 14-07-2004
Skąd: Chojnów
Model: Mustang VI
Silnik: 3,7
Rocznik: 2015
Postów: 44
|
Witam ja się też dorzucę:
Mianowicie mam tak: na benzynie silnik zimny - ok bez zarzutu wyłączy się "ssanie" - padaka jak cholera ciepły silnik - da się żyć. na gazie: zimny - trochę pływa ale ok ciepły - zamiatam jak cholera. I teraz się wykażcie to wyzwanie dla najlepszych ja już ogłosiłem kapitulację. Chociaż zaczynam podejrzewać świece bo zaczął mi strzelać (już 5x, przez ostatni miesiąc). pozdrowienia dla wszystkich
__________________
MKI 1.8, 95r,Klima+LPG |
18-12-2004, 21:08 | #15 |
Postów: n/a
|
raq6, najpierw odłącz gaz, i zrób porządek z benzyną, a później z gazem i będzie ok.
Prawdopodobnie instalka gazu namieszała Ci w kompie. Poza tym , sprawdź wszystkie połączenia rurek gumowych(rurki też) dochodzących do kolektora ssącego. Sprawdź też szczelność połaczenia potencjometru przepustnicy z obudową przepustnicy(tam jest uszczelka gumowa, mogła sparcieć lub się uszkodzić). Krótko mówiąc : łapie Ci lewe powietrze. Od tego bym zaczął, nie wiem co już robiłeś, ale może..... |
19-12-2004, 20:18 | #16 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 14-07-2004
Skąd: Chojnów
Model: Mustang VI
Silnik: 3,7
Rocznik: 2015
Postów: 44
|
Dzięki za odpowiedź, jeżeli to lewe powietrze to nieszczelność musiałaby być gdzieś za wlotem gazu bo inaczej na gazie byłoby tak samo, a nie jest tak sobie myślę, ostatnio wszystkie rurki sprawdzałem , ale może coś pominąłem, jeszcze raz z tym powalcze dzięki.
pozdrawiam
__________________
MKI 1.8, 95r,Klima+LPG |
19-12-2004, 22:36 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-12-2004
Model: Mondeo
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 30
|
Troche nie tak jak myslisz. Gaz jest mniej czuly na "lewe powietrze". Dopiero na benzynie zaczynaja sie schody. Posprawdzaj dobrze...
__________________
Mondeo 2,0 TDCi '05 HB GHIA+Xenon + spryskiwacze + Eibach(-30mm) |
10-01-2005, 11:40 | #18 |
ford::beginner
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 20-09-2004
Skąd: Świdnica
Model: Transit Custom
Silnik: 2,2 TDci
Rocznik: 2013
Postów: 30
|
Czy ktoś może mi powiedzieć czy na szarpanie silnika przy szybkim wciśnięciu pedału gazu może mieć wpływ ta dziura, którą mi gazownik wywalił. (na dołączonym zdjęciu).
Instalka BRC II gen. założona w maju 2004r (od poczatku problemy, częste detonacje, wymienione świece, przewody WN, filtr powietrza (na nowych świecach i przewodach przejechałem 1500km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i znowu detonacje; od świąt B.N. jezdze juz tylko na bezynie - nastąpiła detonacja - szarpie silnikiem.
__________________
Mondeo 1,8 Ghia '94 |
12-01-2005, 23:07 | #19 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 14-07-2004
Skąd: Chojnów
Model: Mustang VI
Silnik: 3,7
Rocznik: 2015
Postów: 44
|
Ja taką dzire miałem więc ją zalepiłem silikonem do 300stopni tak na wszelki wypadek.
Jakie masz świece bo ja kupiłem Ngk są dobre ale mimo to i tak trafiłem na felerną , objawy takie jak u ciebie wymieniłem i jest ok,piszesz że po wymianie było ok więc to może być to. przy detonacji spadł mi dwa razy przewód z tyłu tuleji dolotowej taki gumowy sprawdź też to, strasznie pływały obroty wtedy. posprawdzaj i powodzenia. Koniecznie napisz co to było
__________________
MKI 1.8, 95r,Klima+LPG |
17-01-2005, 12:12 | #20 |
ford::beginner
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 20-09-2004
Skąd: Świdnica
Model: Transit Custom
Silnik: 2,2 TDci
Rocznik: 2013
Postów: 30
|
raq6, Właśnie też tą dziurę zalepiłem pistoletem na gorąco.
Szarpanie silnika zanikło gdy zmieniłem przewody i siece na starę, na których wcześniej jeździłem. A nowe przewody i świece zamówiłem dzisiaj w abscarze. Ale mam pytanko, bo kobita zadzwoniła do mnie przed chwilą w celu potwierdzenia zamówienia i dostarczą mi jutro przesyłkę ale świeczki bedą AYFS 22 F1, a wcześniej miałem założone AYFS 22 PP1. Czy to jakaś różnica? Do zapłaty bede mial 248 zł przewody 140zł, świeczki po 27zł przesyłka gratis!!! raq6, a jeżeli chodzi o ten gumowy spadujący przewód to ja to mam nonstop na tych starych przewodach i przy jezdzeniu na gazie
__________________
Mondeo 1,8 Ghia '94 |