|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-12-2005, 20:44 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-10-2005
Skąd: Krakow
Postów: 146
|
wlew paliwa :/
witam wczoraj po zatankowaniu mojego esiego chciałem zamknąc korek od wlewu paliwa i sie nie dało no wiec schyliłem sie zeby zobaczyc co sie stało i widze ze cały wlew paliwa mi9 wpadł do natkola i została tylko dziura :/ po 15 min wydobywania wlewu z dziury udało mi sie zamknac korek i teraz mam pytanie czy musze robic blacharke całego natkola? szczerze nie jest zgnite ale zaczyna juz korodowac. ILE TO MOZE KOSZTOWAC ?
|
11-12-2005, 21:41 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-04-2004
Postów: 187
|
Wymiana calego nadkola to przesada. W sklepach dostępne są reperaturki wlewu paliwa w cenie około 50 złotych które się wspawuje na miejsce skorodowanego. Dodatkowo koszty wspawania i lakierowania. Jak będziesz to zlecał blacharzowi to sprawdź czy dobrze zabezpieczyli miejsca łączenia reparaturki ze starą blachą po po kilku miesiącach będziesz miał od nowa rdzę. Radzę także założyć plastikowe nadkola po wcześniejszym umyciu i zabezpieczeniu błotników.
__________________
FORD ESCORT 1.4i 1992r LPG Autronic AL-700 |
12-12-2005, 06:53 | #3 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
nadmienie iz koszt tylniego błotnika to ....ok 400zł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
12-12-2005, 08:34 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
No to ja dodam jeszcze, że błotnik kończy się przy dachu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i przy takiej ilości spawów (oryginalnie zgrzewane) napewno wyjdzie więcej rdzy. Poza tym, najbardziej zgnite jest nadkole i sama wymina błotnika da niwiele.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
12-12-2005, 08:39 | #5 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,512
|
__________________
Tylko floty! |
12-12-2005, 22:18 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-10-2005
Skąd: Krakow
Postów: 146
|
no nie to wymiana błotnika odpada Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)) poczytam o tym jak to samemu zrobic moze mi sie uda i zaoszczedze dzieki za pomoc
|
13-12-2005, 15:27 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
|
jak masz duży garaż, spawarkę, pistolet do lakierowania i kompresor, dotego ponad przeciętne zdolności manualne - to pewnie zrobisz sam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Powodzenia !
__________________
escort mk4 1990 1.6 D sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka transit 1991 2.5 D krótki niski omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!! |
13-12-2005, 22:57 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-10-2005
Skąd: Krakow
Postów: 146
|
nie no wiesz wszystko fajnie ale ze spawaniem bym sobie nie poradził dlatego juz poswiece "troszke " kasy i oddam to komus kto sie na tym zna ale jak juz robic z blacharka to z całym samochodem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|