![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-11-2005
Skąd: Lublin
Postów: 132
|
![]()
Witam,
Przy jeździe 60-140km/h wszystko jest OKi (generalnie gdy obroty są większe od 2200obr/min), natomiast przy jeździe na wolnych obrotach (tak do 2000obr/min), jeśli dam mu więcej gazu to potrafi strzelić! SIC! Od założenia instalacji, nie wymieniałem jeszcze przewodów WN i świec. Zajrzałem wieczorkiem pod maskę i na przewodach nic się nie iskrzy - nie ma przebicia. Instalacja ma przejechane jakieś 3000km, a zaczął strzelać po przeglądzie instalacji po 1000km i regulacji. Czy jest to już zasadą, że jeśli strzela to przy wolnych obrotach? Czy konieczna jest wymiana świec i przewodów? Pozdro
__________________
"Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i głupota ludzka. Ale co do tego pierwszego nie mam pewnośći." Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
jak strzela przy niskich to albo masz bardzo zubożoną mieszankę gazu - albo jak piszesz, układ WN do wymiany ( znaczy świeczki i być może kabelki )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-11-2005
Skąd: Lublin
Postów: 132
|
![]()
No właśnie przy niskich mi strzela. A wie ktoś z Was, co takiego się dzieje z silnikiem że strzela? Rozumiem że strzela gaz w kolektorku dolotowym, ale co w takim razie mają do tego kable WN i świece?! Przecież tam nie powinno dochodzić do wybuchów gazu ;[
__________________
"Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i głupota ludzka. Ale co do tego pierwszego nie mam pewnośći." Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
![]()
Na 99,99% świece i przewody. Ale możesz jeszcze sprawdzić, weż opryskiwacz do kwiatów i wtedy sprawdź iskrzenie. Jeszcze jedno, jakie masz świece? Czasem nie bosch? Polecam motorcrafty, zarówno świece jak i przewody, odkąd mam oryginalne to zniknął problem strzałów.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-11-2005
Skąd: Lublin
Postów: 132
|
![]()
Swiece mam nieruszane przewody zresztą też - samochod ściągnięty był z Holandii,co to za swiece i przewody to nie mam zielonego pojęcia. Sprawdzę dzisiaj czy nie iskrzy na przewodzikach.
Denerwujące jest tylko to, że każdy gazownik powie, że jak srzela to odrazu wymieniać świece i przewody, ale czytając wcześniejsze posty widze, że nie zawsze jest to rozwiązaniem problemu. Mam instalacje II generacji firmy BRC. Podczas regulacji podłączają tylko jakiś przyrządzik z trzema linijkami diodek. Czy nie powinni przeprowadzać jeszcze innych testów? Badania spalin etc?
__________________
"Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i głupota ludzka. Ale co do tego pierwszego nie mam pewnośći." Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
![]()
teoretycznie powinni, ale nikt nie bawi się w to. Wystarczy dobrze wyregulować obroty a spaliny będą ok, oczywiście pod warunkeim, że wszystko jest sprawne. Jeżeli samochód był ściągnięty to spokojnie wymień świece i kable i będziesz miał święty spokój, a przynajmniej na kolejnej wizycie u gazowników nie będą zganiać na świece i kable.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Tylko nie oszczędzaj bo ja z oszczędności wymieniłem po zagazowaniu tylko świece. No i dalej strzelał. Przejechałem może 50km w takim stanie i się okazało, że kabel był tak wrednie wypalony, że mi na jednej świeczce się porobiły pajączki od przebić i musiałem zainwestować w kolejny komplet. A jak auto nie jeździło nigdy na LPG to jest szansa, że zarówno przewody jak i świece masz jeszcze fabryczne.
[ Dodano: 2006-05-08, 21:56 ] A, i polecam sklep FCP u Jacka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-08-2005
Postów: 161
|
![]()
Jak podłączają tester na LEDach to pewnie jest to BLITZ, bo do JUST to już można się laptopem podłaczyć. Jeśli BLITZ to on jest za cienki w uszach na nowoczesny wtrysk wielopunktowy. Jesli JUST to trzeba go porządnie wyregulowac i powinien śmigać bez strzelania.
|
![]() |
![]() |