![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-06-2006
Model: mk1
Silnik: 2.5
Rocznik: 1995
Postów: 12
|
![]()
hej hej!!
jak załączę klimę to na pastoju chodzi extra, ruszając ze średnią nogą wywala mi bezpiecznik od dmuchawy wewnątrz auta, czy ktoś sie spotkał z tym numerem?? gdzie szukać uszkodzonego kabla?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-11-2005
Skąd: Lublin
Postów: 132
|
![]()
Witam,
Spróbuj odpalić u siebie self test klimy. Działa jeśli masz autoklime z wyświetlaczem (climatronic?). Poniższy tekst jest zaczęrpnięty z jakiejś stronki w necie: /* self-diagnostic. Żeby to uruchomić : 1) Włączamy zapłon. 2) Nastawiamy prawe pokrętło na maksa w prawo (nadmuch na szybe) 3) Ustawiamy temperature 21 st.C oraz włączamy A/C 4) Naciskamy na raz przyciski "A/C" oraz "czerwony". 5) Naciskamy przycisk "niebieski" .. no i powinno się zrobić rozrywkowo na wyświetlaczu. Jak pojawi się "88" to znaczy ze nie ma błędów i z klimą jest wszystko OK. Inne kody błędów : 20 22 Short in heater flap motor circuit 24 25 Heater flap motor control fault 30 Short in interior temperature sensor circuit 31 High resistance in interior temperature sensor 40 42 Short in ambient temperature sensor circuit 41 43 High resistance in ambient temperature sensor circuit 50 52 Short in sun load sensor circuit 53 59 Sun load sensor value out of range 60 62 Fault in interior temperature sensor blower circuit 63 69 Interior temperature sensor value out of range 70 72 Short in engine coolant temperature pickup circuit (air conditioning) 71 73 High resistance in engine coolant temperature pickup circuit (air conditioning) 88 NFF (No Fault Found) 90 99 Internal Fault Aby zakończyć test bez kasowania błędów, lub gdy ich nie ma naciskamy "A/C", aby wykasowąć jakiś błąd "np. po naprawie" naciskamy przycisk "recyrkulacji" (samochodzik ze strzałką). Co do kodów błędów. Pierwszy numerek oznacza całkowitą usterke, natomiast druga kolumna podaje kod błędu typu "czasami" - czyli raz działa, raz nie działa */ Szczerze polecam ten self teścik. Może przynajmniej naprowadzi Cię jak masz coś nie halo. Jak jest wszystko OKi to powinieneś na wyświetlaczu zobaczyć kod "88" ! Pozdro
__________________
"Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i głupota ludzka. Ale co do tego pierwszego nie mam pewnośći." Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-06-2006
Model: mk1
Silnik: 2.5
Rocznik: 1995
Postów: 12
|
![]()
hej!!
mam zwykłą klimę, ale sprawdzam powolutki i wykluczam pewne rzeczy, zwarcie robi sie na bezpieczniku od dmuchawy ale po załączeniu klimy i to od czasu do czasu, gdzieś musi być przewód wywalony z izolacji pomiędzy wyłącznikiem na konsoli a przekażnikiem załączjącym klimę-puszka w silniku, ... do tego już doszedlem, lecz kłopot gdzie idą kable, kurcze przechlapane, bo nic nie widać i ciężko się zabrać do szukania przetarcia. jesli coś wiesz to daj znać dzieki |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-11-2005
Skąd: Lublin
Postów: 132
|
![]()
Możesz mieć uszkodzoną samą dmuchawę. Zatarte łozyska albo coś.. ciężko obracające się wiatraki będą pobierać znacznie więcej prądu zwłaszcza przy rozruchu i stąd mogą Ci lecieć bezpieczniki. U mnie na wyłączonym silniku mogę leciutko kręcić wiatrakiem. Zawsze możesz sprawdzić, może akurat to Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdro
__________________
"Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i głupota ludzka. Ale co do tego pierwszego nie mam pewnośći." Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2005
Model: mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 2002
Postów: 24
|
![]()
Sprawdz kable ktore wychodza z tego czujnika pzry termostacie(4 kabelki) i przesledz je az do takiej duzej kostki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-06-2006
Model: mk1
Silnik: 2.5
Rocznik: 1995
Postów: 12
|
![]()
hej!!
na dmuchawie wewnątrz auta moze nawet cały dzień chodzić i nie wywala, gdzie najczesciej dochodzi do przetarcia kabli wychodzących z wnętrza auta do cześci silnikowej?? moze ktoś wie?? pozdro :fcp9 [ Dodano: 2006-08-17, 15:53 ] hej!! fakt jak poszukałem dobrze to znalazłem przyczyne, przy kolektorze wydechowym szły kable od dmuchawy z chłodnicy i to pewnie wywalało, jak zaizolowałem to jest ok - dzieki - nara |
![]() |
![]() |