|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-07-2006, 14:18 | #1 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Escort 1.6 16V + BLOS
Jak już większość z Was wie kupiłem BLOS`a do mojego bolidu i jestem strasznie zaskoczony,auto jakoś tak odetchnęło i zaczęło ciągnąć jak powinno czyli ma po prostu kopa.Nie wiem jeszcze ile pali ale różnica pomiędzy mikserem a BLOS`em jest ogromna.Silnik jest elastyczny i nie mam problemu z przyspieszaniem już od 1800 obr/min Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (może nawet niżej,jeszcze do końca nie przetestowałem). Co ciekawe nie rozkręciłem jeszcze parownika czyli pracuje na ustawieniach z miksera,do 5000 obr/min jest rewelacyjnie,dalej nie wiem,nie próbowałem.Resztę wrażeń i fotki wieczorem jak się oswoję z tym szatanem :fcp27
|
12-07-2006, 16:09 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Ha! A nie mówiłem, że tak będzie? A jak mniemam, uważałeś wcześniej, że masz super zestrojonego miksera.
|
12-07-2006, 23:57 | #3 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Cytat:
Cytat:
|
||
13-07-2006, 00:09 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Wieczorem parownik został wymieniony na parownik po regeneracji i wyregulowany BLOS, krótko -> jest dobrze auto w końcu pracuje jak powinno,narazie ustawione wszystko na podstawie sondy lambda,jutro dalsza regulacja na analizatorze myślę że lepiej nie będzie ale kto wie :fcp4 jeszcze fotki,podziękowania dla maupa i struny za opracowanie super instrukcji do BLOSA i dla mtz wie za co Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (instrukcę słowną przez telefon -> nagadal się trochę :fcp2 )
|
13-07-2006, 12:41 | #5 | |
ford::advanced
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 30-12-2005
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2,2 tdci 115KM
Rocznik: 2010
Postów: 273
|
Cytat:
Assan jeszcze jedno. Proszę o założenie na swoje miejsce rurki doprowadzającej powietrze do obudowy filtra Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
13-07-2006, 13:32 | #6 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Cytat:
Cytat:
|
||
13-07-2006, 14:03 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 26-07-2004
Skąd: Kraków
Model: mondeo mk3
Silnik: benzyna 2,0 16V z gazem
Rocznik: 2001
Postów: 776
|
Assan, a ile dałeś za tego blosa?
Naczytałem się trochę i zaczęła mi na razie nieśmiało kiełkować myśl, że może tak po wakacjach, gdy jakimś cudem kasy się trochę ostanie, przymierzyć się do wymiany.
__________________
zagazowany II generacja (Lovato, Tomasetto) |
13-07-2006, 14:13 | #8 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
koszt blosa to około 320-360 pln
|
13-07-2006, 15:51 | #9 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Struna, jak sobie dobrze przypominam ustawiałeś BLOS`a na lambde,jakie napięcie ma na niej być Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. u mnie wczoraj przy regulacji wahało się od 0.7 do 0.9 V wydaje mi się że trochę za ubogo
|
14-07-2006, 09:15 | #10 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
ja tak ponad 0,9 ustawiłem.
|
|
|
|