|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-07-2006, 21:40 | #31 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-04-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 13
|
Po wyczyszceniu - błyszczy jak srebro, ale niestety ładnie tylko wygląda a nie działa (swoją drogą dostęp do tych 'elektrodel' był fatalny i nieźle trzeba było się malutkim pędzelkiem nagimnastykować).
Czy mogą być jakieś przykre skutki jazdy bez działającego przepływomierza (z odpiętą kostką)? Jadę pojutrze na diagnostykę, dam znać czy potwierdzi się trefność mojego przepływomierza, czy jakiś inny "bug" się znajdzie.
__________________
Pozdrawiam, Tomek |
19-07-2006, 21:56 | #32 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Cytat:
|
|
20-07-2006, 14:35 | #33 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-07-2006
Postów: 17
|
właśnie kolega zaoszczędził 250 pln bo tyle bierze ASO Plaza w wawie za czyszczenie MFA-a.....ostrzy goście jak to kiedyś usłyszałem zwinąłem się w rulon
|
20-07-2006, 14:43 | #34 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Widocznie średnio jeden na dwa im się przy tej okazji psuje. A że koszt nowego jest koło 500zł to sobie chłopaki podzielili i im wyszło.
|
21-07-2006, 12:02 | #35 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-04-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 13
|
No i jestem po diagnostyce!
Pojechałem z nastawieniem raczej sceptycznym (przekonany, że fachowiec powie przepływomierz do wymiany). W czasie karkołomnej diagnostyki (komp najpierw nie chciał się połączyć, potem nie można było odczytać danych, a przynajmniej nie wszystkie) - wyszło - błąd w podłączeniu przepływomierza (jakbym wcześniej nie wiedział :fcp16 ). Błąd został usunięty, no i jazda próbna. 1, gaz, 2 gaz, 3 gaz, 4 i spokojna jazda - ogólnie szok - samochód normalnie przyspiesza i nie szarpie :fcp2 . Wniosek z tego taki, że przepływomierz nie był uszkodzony i co więcej dobrze go wyczyściłem. Jednak przez chwilę jeździłem z odłączoną od przepływomierza kostką i widocznie komputer zapamiętał to jako błąd i po ponownym podłączeniu kostki autko dalej kiepściutko jeździło. Na szczęście udało się za niewielkie pieniądze usunąć awarię. Na koniec dodam jeszcze, że przy okazji za radą mechanika wymieniłem rurę doprowadzającą powietrze (tę wychodzącą z filtra powietrza). Ponoć miałem starszą wersję - bardziej elastyczną - i w momencie gwałtowego dodawania gazu i zwiększonego poboru powietrza - rura robiła się na końcu nieco wklęsła. Nowa jest bardziej sztywna i nie ma tego efektu. Ostatecznie auto na prawdę lepiej się wkręca powyżej 2 tys. obrotów i mniej wtedy kopci. Przepraszam za przydługi post, ale to z tej radości, że wkońcu mam samochód, a nie zaprzęg konny :fcp27 .
__________________
Pozdrawiam, Tomek |
25-07-2006, 07:41 | #36 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-03-2006
Skąd: Płock
Postów: 72
|
Czy po czyszczeniu przepływomierza trzeba robic reset kompa jak tak to jak?
Mam MKIII 1.8 16V 2003 i się dusi rano |
25-07-2006, 07:44 | #37 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
29-06-2007, 18:26 | #38 |
ford::beginner
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Bełchatów
Model: Mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 1991
Postów: 10
|
Witam wszystkich! przeczytałem ten temat i u siebie takze wyczysciłem przepływomierz, jednak zadnego rezultatu to nie dałoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. autko na benzynie wogole nawet nie chce odpalic, jak odłacze przepływomierz, odpale auto i przełacze na gaz i wtedy podłącze ponownie przepływomierz to auto pracuje normalnie, nie gasnie, jedynie tylko usłyszałem podłaczajac przepływomierz to lekkie buczenie ale nie wiem od czegoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Reasumujac po czyszczeniu na benzynie nie chodzi wogole, a na gazie działa normalnie. Czy to oznacza ze jednak czeka mnie kosztowna wymiana tego ustrojstwa? Jesli ktos wie co jeszcze moge zrobic aby zapobiec wyczyszczeniu mojego portfela to będę bardzo wdzieczny. Pozdrawiam!
__________________
Nie każda morda pasuje do forda |
29-06-2007, 19:57 | #39 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-02-2007
Skąd: Siechnice/Wrocław/Radlin k. Wodzisławia Śląskiego
Model: mondeo mk2
Silnik: 2.0
Rocznik: 1997
Postów: 909
|
ADI czyść tak często jak wymieniasz filtr powietrza czyli co około 30.000km
__________________
ufo |
30-06-2007, 17:48 | #40 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-03-2006
Skąd: Łódź
Model: Fiesta
Silnik: 1.25
Rocznik: '99
Postów: 572
|
ufowroc, zauważyłeś, że Adi pytał się w 2005? :fcp18
__________________
http://img260.imageshack.us/img260/9921/atestcp1tr7.gif |