|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-09-2006, 18:53 | #11 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-02-2006
Skąd: Łęczyca
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 417
|
Chodzi mi o "grzybki" na kolektorze ssącym.
Ale najpirw tak jak mówiłem: zgaś go ne benie, wcześniej niech pochodzi na benzynce, wyśpij się :fcp2 i rano odpal. Pogadamy jutro. Mam podobny problem, więc chętnie się podzielę doświadczeniami. :fcp4 |
22-09-2006, 19:05 | #12 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 28-08-2006
Skąd: Bytom Odrzański
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 34
|
Zobaczymy jutro ale dopiero odpale po poludiu bo do południa bede spał (nocka) . Ja mam instalacje firmy Elpigaz za 2000zł . Szczerze mówiac nawet niewiem gdzie jest kolektor ssacy. Mam nadzieje ze wspolnie rozwiazemy ten problem. Zima idzie a w zime lepiej niech troszke benzynki sobie łyknie.
|
22-09-2006, 19:18 | #13 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-02-2006
Skąd: Łęczyca
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 417
|
Cytat:
|
|
22-09-2006, 20:11 | #14 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Jeśli tak, to obstawiam to co waldi - krokowiec. Lub lewe powietrze. Niekoniecznie musi być od grzybków. Jeśli to II generacja to odkręcali tą puszkę nad przepustnicą i wkładali tam mikser. No i nieszczelność może być tam gdzieś. Albo standardowo - układ odpowietrzania skrzyni korbowej.
|
22-09-2006, 22:47 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-05-2006
Postów: 258
|
reset komputera potem pojeździć i ustawić zgasić na BP i rano patrzyć co się dzieje . mozna też poczytać kody błędów z diodki ( znajdziesz na forum instrukcje ) bo naprzykład instalacje gazową nie wiele ineteresuje temperatura cieczy chłodzącej a komputer pojazdu i owszem
|