![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
![]()
Jakośnie moge znaleźć ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
może ktoś usunął - poszukam bo chyba gdzieś mam zapisane na dysku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
![]()
Juz znalzłem. Lecz niestety pod mondeo tego nie zadoptuje.
Wsażnik na desce/pływak pb pokacuje tak: FULL ( 22.0 OHM dopuszczalne odchylenie +3 Ohm / -2 Ohm) EMPTY ( 145.0 OHM dopuszczalne odchylenie +3 Ohm / -2 Ohm ) natomiast wskaźnik lpg 0-90 om przy czym 90 om pełen bak 0 pusty. Można zakupić wskaźnik który pokazuje odwrotnir od90do0 om, lecz rezystanxja i tak nie będzie się zgadzaćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
ale to sobie dorabiasz układ który te wartości obrabia i powinno działać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-08-2005
Skąd: Puławy
Postów: 201
|
![]()
Włśnie układ ale jaki ?
Powiem szczerze iż nie bardzo wiem jaki ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
to musisz zrobić coś takiego, które na podstawie zmian oporności jednego źródłą wysteruje zmianą oporności innego elementu o paramatrach takich jak potrzebujesz.
|
![]() |
![]() |