Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-10-2006, 20:29   #11
ciaastus
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 28-02-2006
Skąd: Łęczyca
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 417
Domyślnie

Cytat:
Napisał radekbox
powiedzial mi, ze w moim nie ma, jest tylko zawor powietrza dodatkowego
No i dobrze powiedział! :fcp2 Bo to się tak powinno nazywać (prawie). Ale potocznie nazywa sie silnikiem krokowym. Przynakmniej na tym forum, he, he ! :fcp4

ciaastus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-10-2006, 17:49   #12
Bodzio7905
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Ostr.
Postów: 55
Domyślnie

Witam, miałem trosze czasu wiec zajołem sie werszcie autem. Co zobaczyłem to wyjołem zaworek (ten co jest w tej sławej gumowej fajce) i wygląda on jak na zdjęciach. Po jego wyjęciu był brudny, chyba w oleju pozatym coś wnim lata od strony rurki (metaliczny dzwięk). Zamykać zamyka się dobrze co więcej sprawdzić wnim nie wiedziałem więc przeczysciłem go benzyną lakową (to miałem pod ręką) i wsadziłem spowrotem. Rurka- fajka nie jest sparciała stan idelalny. Przed jego zamontowaniem uruchiłem silnik - zapalił zgasł! To tyle co moge powiedzieć na dzień dzisijejszy, powiedzcie czy sie od zachowuje dobrze czy mam szukać coś innego jeśli tak to gdzie. Help :fcp7

Ps. Mam cały schemat kontroli emisji, niestety nie widze gdzie jest reszta rurek od niego (może ktos wesprze real foto?).


Zapomiałem dodać że wymieniłem czujnik temperatury (ten co pokazuje temp. w kabinie). Tak jak pisaliście jest innaczej jest wyskalowany.


POZDRAWIAM.
Bodzio7905 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2006, 12:30   #13
Peter
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
Domyślnie

ja proponuje sprawdzic jeszcze nastepujaca rzecz - (mi znalezienie tego zajelo 4 lataGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))

wez klucz 17 lub 19 i poruszaj sonda lambda (moze nie stykac masa z obudowy do rury tzn moze byc troche zasniedziala) ale najwazniejsze jest to aby sprawdzic czy jest dobrze polaczona kostka od tej sondy - znajdziesz ja idac po kablu w gore, pod listwa ktora jest nad reflektorami - kostka jest wlasnie pod ta listwa - w moim przypadku polaczenie rozwierala guma uszczelniajaca (taka czerwonawa) ktora jest w srodku kostki naokolo plastyku wokol gniazda zenskiego (czyli ta czesc z dziurkami) - ja wyciagnalem ta gume dlatego ze przez ta gume nie moglem zamknac tej kostki za jej zatrzask

no i od tej banalnej naprawy teraz jest wszystko OK

pozdrawiam
P.
Peter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2006, 13:40   #14
Bodzio7905
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Ostr.
Postów: 55
Domyślnie

Cytat:
Napisał Peter
ja proponuje sprawdzic jeszcze nastepujaca rzecz - (mi znalezienie tego zajelo 4 lataGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))

wez klucz 17 lub 19 i poruszaj sonda lambda (moze nie stykac masa z obudowy do rury tzn moze byc troche zasniedziala) ale najwazniejsze jest to aby sprawdzic czy jest dobrze polaczona kostka od tej sondy - znajdziesz ja idac po kablu w gore, pod listwa ktora jest nad reflektorami - kostka jest wlasnie pod ta listwa - w moim przypadku polaczenie rozwierala guma uszczelniajaca (taka czerwonawa) ktora jest w srodku kostki naokolo plastyku wokol gniazda zenskiego (czyli ta czesc z dziurkami) - ja wyciagnalem ta gume dlatego ze przez ta gume nie moglem zamknac tej kostki za jej zatrzask

no i od tej banalnej naprawy teraz jest wszystko OK

pozdrawiam
P.

He... właśnie sie śmieje sam do siebie, bo w tej wtyce ta gumke mam pękniętą i nie dokońca sie ona zatrzaskuje :fcp2 . Nie wyjmowałem jej bo wydawało mi sie że jak była to lepiej jej nie wyciągać. Jeśli chodzi o same połączenia w kostce to je poprawiałem (wyjmowałem i czyściłem styki). Sygestie z masą sondy sprawdze. Jeśli chodzi o wtyczki żeńskie, męskie to daje rade z rozpoznawaniem :fcp4 . Wobec tego co napisałeś wyjmę ją i zobacze efekty. Dzięki za zainteresowanie :fcp7


Ps. Mógłby mi ktoś dokładnie opisać ten test z wyjęciem tego czujnika i odpaleniu na zimnym. Czyli gdzie i z czego wyjąć i gdzie wsadzić i jaki ma byc efekt i jakie z tego wysnuć wnioski?


POZDRAWIAM.
Bodzio7905 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2006, 14:07   #15
Peter
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
Domyślnie

witam

to najpierw proponuje wyjac ta gumke, silnik po odpaleniu jeszcze przez chwile moze wejsc na obroty ale po paru sekundach powienien sie ustabilizowac jesli to rzeczywiscie u Ciebie tez jest przyczyna - ewentualnie mozna odlaczyc akumulator na jakies 5 min aby wykasowac ustawienia - ale potem trzeba sie nim przejechac jakies 15km

to powodzeniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))
Peter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2006, 14:25   #16
Bodzio7905
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Ostr.
Postów: 55
Domyślnie

Cytat:
Napisał Peter
witam

to najpierw proponuje wyjac ta gumke, silnik po odpaleniu jeszcze przez chwile moze wejsc na obroty ale po paru sekundach powienien sie ustabilizowac jesli to rzeczywiscie u Ciebie tez jest przyczyna - ewentualnie mozna odlaczyc akumulator na jakies 5 min aby wykasowac ustawienia - ale potem trzeba sie nim przejechac jakies 15km

to powodzeniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))
Z tym akumulatorem też wiem tylko zastanawiam sie cz jest potrzeba aby go odłąnczać jak bede to robił na wyłączonej stacyjce. Choć w sumie dla pewnosci niezaszkodzi.

Ps. Jak mozsz PETER to napisz mi jak sie tobi ten test z wyjęciem tego czyjnika, którego fotki zamiesciłem w tym wątku.


POZDRAWIAM.
Bodzio7905 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2006, 14:49   #17
Peter
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
Domyślnie

czesc

z tym odlaczeniem akumulatora to chodzi tylko o to ze po odlaczeniu kasuja sie ustawienia komputera - robi sie to po to aby po wlaczeniu zasilania komputer sam ustawil sobie zmienne parametery od nowa - to taki standardowy proces w ukladzie wtryskowym

wiec spokojnie mozesz tez robic to na podlaczonym akumulatorze jesli stacyjka jest wylaczona

jesli chodzi o ten test z zaworem to niestety nie znam jego szczegulow - ale najpierw sprawdzil bym to podlaczenie sondy - jesli to pomoze to darowal bym sobie test z zaworkiem

napisz czy to cos pomoglo?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

pozdrawiam
Peter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2006, 17:06   #18
Bodzio7905
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Ostr.
Postów: 55
Domyślnie

Cytat:
Napisał Peter
czesc

z tym odlaczeniem akumulatora to chodzi tylko o to ze po odlaczeniu kasuja sie ustawienia komputera - robi sie to po to aby po wlaczeniu zasilania komputer sam ustawil sobie zmienne parametery od nowa - to taki standardowy proces w ukladzie wtryskowym

wiec spokojnie mozesz tez robic to na podlaczonym akumulatorze jesli stacyjka jest wylaczona

jesli chodzi o ten test z zaworem to niestety nie znam jego szczegulow - ale najpierw sprawdzil bym to podlaczenie sondy - jesli to pomoze to darowal bym sobie test z zaworkiem

napisz czy to cos pomoglo?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

pozdrawiam

To sie chyba nazywa samoadaptacja :fcp9 Na razie wyjołem ową gumke ale zauważyłem jeszce jedno. Wtyczka żeńska ma wyłamany (czyt. pęknięty - moja wina) zaczep. Wiec to połączenie nie jest do końca pewne. Rano sprawdze efekty, a sprawdzenie masy sondy zobace jutro - mam wolne :fcp2 to sie pobawie. Dlatego też chciałbym sie dowiedzieć jak ten test przeprowadzić dzokłanie :fcp5

O efektach napisze jutro wieczorem.


POZDRAWIAM.
Bodzio7905 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:08.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.