|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-10-2006, 20:29 | #11 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-02-2006
Skąd: Łęczyca
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 417
|
Cytat:
|
|
15-10-2006, 17:49 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Ostr.
Postów: 55
|
Witam, miałem trosze czasu wiec zajołem sie werszcie autem. Co zobaczyłem to wyjołem zaworek (ten co jest w tej sławej gumowej fajce) i wygląda on jak na zdjęciach. Po jego wyjęciu był brudny, chyba w oleju pozatym coś wnim lata od strony rurki (metaliczny dzwięk). Zamykać zamyka się dobrze co więcej sprawdzić wnim nie wiedziałem więc przeczysciłem go benzyną lakową (to miałem pod ręką) i wsadziłem spowrotem. Rurka- fajka nie jest sparciała stan idelalny. Przed jego zamontowaniem uruchiłem silnik - zapalił zgasł! To tyle co moge powiedzieć na dzień dzisijejszy, powiedzcie czy sie od zachowuje dobrze czy mam szukać coś innego jeśli tak to gdzie. Help :fcp7
Ps. Mam cały schemat kontroli emisji, niestety nie widze gdzie jest reszta rurek od niego (może ktos wesprze real foto?). Zapomiałem dodać że wymieniłem czujnik temperatury (ten co pokazuje temp. w kabinie). Tak jak pisaliście jest innaczej jest wyskalowany. POZDRAWIAM. |
18-10-2006, 12:30 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
|
ja proponuje sprawdzic jeszcze nastepujaca rzecz - (mi znalezienie tego zajelo 4 lataGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))
wez klucz 17 lub 19 i poruszaj sonda lambda (moze nie stykac masa z obudowy do rury tzn moze byc troche zasniedziala) ale najwazniejsze jest to aby sprawdzic czy jest dobrze polaczona kostka od tej sondy - znajdziesz ja idac po kablu w gore, pod listwa ktora jest nad reflektorami - kostka jest wlasnie pod ta listwa - w moim przypadku polaczenie rozwierala guma uszczelniajaca (taka czerwonawa) ktora jest w srodku kostki naokolo plastyku wokol gniazda zenskiego (czyli ta czesc z dziurkami) - ja wyciagnalem ta gume dlatego ze przez ta gume nie moglem zamknac tej kostki za jej zatrzask no i od tej banalnej naprawy teraz jest wszystko OK pozdrawiam P. |
18-10-2006, 13:40 | #14 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Ostr.
Postów: 55
|
Cytat:
He... właśnie sie śmieje sam do siebie, bo w tej wtyce ta gumke mam pękniętą i nie dokońca sie ona zatrzaskuje :fcp2 . Nie wyjmowałem jej bo wydawało mi sie że jak była to lepiej jej nie wyciągać. Jeśli chodzi o same połączenia w kostce to je poprawiałem (wyjmowałem i czyściłem styki). Sygestie z masą sondy sprawdze. Jeśli chodzi o wtyczki żeńskie, męskie to daje rade z rozpoznawaniem :fcp4 . Wobec tego co napisałeś wyjmę ją i zobacze efekty. Dzięki za zainteresowanie :fcp7 Ps. Mógłby mi ktoś dokładnie opisać ten test z wyjęciem tego czujnika i odpaleniu na zimnym. Czyli gdzie i z czego wyjąć i gdzie wsadzić i jaki ma byc efekt i jakie z tego wysnuć wnioski? POZDRAWIAM. |
|
18-10-2006, 14:07 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
|
witam
to najpierw proponuje wyjac ta gumke, silnik po odpaleniu jeszcze przez chwile moze wejsc na obroty ale po paru sekundach powienien sie ustabilizowac jesli to rzeczywiscie u Ciebie tez jest przyczyna - ewentualnie mozna odlaczyc akumulator na jakies 5 min aby wykasowac ustawienia - ale potem trzeba sie nim przejechac jakies 15km to powodzeniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)) |
18-10-2006, 14:25 | #16 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Ostr.
Postów: 55
|
Cytat:
Ps. Jak mozsz PETER to napisz mi jak sie tobi ten test z wyjęciem tego czyjnika, którego fotki zamiesciłem w tym wątku. POZDRAWIAM. |
|
18-10-2006, 14:49 | #17 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
|
czesc
z tym odlaczeniem akumulatora to chodzi tylko o to ze po odlaczeniu kasuja sie ustawienia komputera - robi sie to po to aby po wlaczeniu zasilania komputer sam ustawil sobie zmienne parametery od nowa - to taki standardowy proces w ukladzie wtryskowym wiec spokojnie mozesz tez robic to na podlaczonym akumulatorze jesli stacyjka jest wylaczona jesli chodzi o ten test z zaworem to niestety nie znam jego szczegulow - ale najpierw sprawdzil bym to podlaczenie sondy - jesli to pomoze to darowal bym sobie test z zaworkiem napisz czy to cos pomoglo?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pozdrawiam |
18-10-2006, 17:06 | #18 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Ostr.
Postów: 55
|
Cytat:
To sie chyba nazywa samoadaptacja :fcp9 Na razie wyjołem ową gumke ale zauważyłem jeszce jedno. Wtyczka żeńska ma wyłamany (czyt. pęknięty - moja wina) zaczep. Wiec to połączenie nie jest do końca pewne. Rano sprawdze efekty, a sprawdzenie masy sondy zobace jutro - mam wolne :fcp2 to sie pobawie. Dlatego też chciałbym sie dowiedzieć jak ten test przeprowadzić dzokłanie :fcp5 O efektach napisze jutro wieczorem. POZDRAWIAM. |
|