|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-11-2006, 22:57 | #21 |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-04-2006
Skąd: Kielce Kobenhavn Albertslund
Model: Ford Mondeo kombi Gold X
Silnik: 2.O TDCi Duratorq
Rocznik: 2008/2009
Postów: 1,911
|
a sam dokładnie nie pamiętam jak to jest nie chce mi się teraz do książki zaglądać.
jak tak bardzo chcesz to jutro przygotuje wykład. chyba że mnie ktoś wyprzedzi. :fcp3
__________________
Pozdrawiam Grzegorz. |
10-11-2006, 22:59 | #22 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: Near Szczecin
Postów: 100
|
nie no zbytnio to sie nie wysilaj bo pewnie i tak nie załapie,chodzi raczej o takie ogólnikowe zasady,taka mała rzecz a cieszy :fcp14
|
10-11-2006, 23:07 | #23 |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-04-2006
Skąd: Kielce Kobenhavn Albertslund
Model: Ford Mondeo kombi Gold X
Silnik: 2.O TDCi Duratorq
Rocznik: 2008/2009
Postów: 1,911
|
pod wpływem temperatury termostat się rozszerza jest zrobiony z blachy termokurczliwej jak chłodniej się kurczy zamykając obieg płynu żeby silniczek się szybciej rozgrzał, jak się zagrzeje otwiera się wprowadzając w obieg płyn żeby chłodził już rozgrzany silnik.chyba tak jak coś źle napisałem poprawie jutro dzisiaj już mnie śpioch łapie.
pozdrawiam.
__________________
Pozdrawiam Grzegorz. |
10-11-2006, 23:10 | #24 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: Near Szczecin
Postów: 100
|
aha chyba łapie :fcp15 skoro mi sie silnik nie nagrzewał to miałem otwarty termostat? mądre,niezbyt skomplikowane,dzięki.Zawsze jestem z czymś do przodu :fcp23
|
10-11-2006, 23:12 | #25 |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-04-2006
Skąd: Kielce Kobenhavn Albertslund
Model: Ford Mondeo kombi Gold X
Silnik: 2.O TDCi Duratorq
Rocznik: 2008/2009
Postów: 1,911
|
zawsze trochę to już coś. :fcp23 :fcp13
__________________
Pozdrawiam Grzegorz. |
10-11-2006, 23:13 | #26 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: Near Szczecin
Postów: 100
|
skoro tak to pomóż w innych moich problemach :fcp13 bede troche więcej do przodu,np lewe powietrze itp
|
10-11-2006, 23:53 | #27 | |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2006
Skąd: GLIWICE
Postów: 119
|
Cytat:
termostat ma za zadanie trzymać w miare stałą temperature w silniku i dopuki się nie nagrzeje silnik do temp chyba 86/89 stopni nie dopuszcza do obiegu w razie uszkodzenia na zamknientym termostacie leci uszczelka pod głowicą na otwartym cierpi silnik i obywatele wewnątrz pojazdu w zime i chłodne dni :fcp15 |
|
11-11-2006, 09:49 | #28 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: Near Szczecin
Postów: 100
|
tylko że u mnie silnik sie nie nagrzewał ale ciepło w samochodzie było :fcp15 jedynie gasł na światłach
|
11-11-2006, 09:56 | #29 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-12-2004
Skąd: Kraków
Postów: 306
|
Chlodno bedzie jeżeli, bedziesz mial zapowietrzony uklad, lub malo plynu chlodniczego.
(Że jeszcze tego nie zamkneli) |
11-11-2006, 21:19 | #30 |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-04-2006
Skąd: Kielce Kobenhavn Albertslund
Model: Ford Mondeo kombi Gold X
Silnik: 2.O TDCi Duratorq
Rocznik: 2008/2009
Postów: 1,911
|
a co chcesz wiedzieć z lewym powietrzem.?
__________________
Pozdrawiam Grzegorz. |