|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-11-2006, 18:25 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-09-2006
Skąd: Ostrowiec
Postów: 15
|
czy filtr kabinowy to to samo co filtr antypylkowy?? bylo kiedys opisane jak go wymienic.
|
06-11-2006, 18:36 | #12 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-03-2006
Model: focus
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2008
Postów: 5
|
filtr kabinowy i p.pyłkowy to to samo. Ja swoim przy -5 muszę z 15 kilometrów przejechać żeby skazówka wyszła na "normal". Chyba pora wymienić termostat!!
|
06-11-2006, 23:24 | #13 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 27-10-2006
Postów: 7
|
Zanim wymienicie cokolwiek sprawdzcie stan filtra pyłkowego ja ostatnio wymienialelem w moim kotku (słabo wiało, i zimno było), teraz nawiew z klimą szaleje jak halny lub tropikalny wietrzyk zależ jak chceGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
07-11-2006, 09:48 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-09-2006
Skąd: Ostrowiec
Postów: 15
|
Wlasnie. tez mi sie cos zdaje ze bede musial go wymienic. Szyby strasznie paruja. a co do sily wiania to nie wiem czy slabo bo nie widzialem jak jest mocno.
Jakie filtry polecacie?? |
07-11-2006, 16:12 | #15 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
|
Cytat:
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH BMW R1200 GS ADVENTURE |
|
10-11-2006, 22:27 | #16 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 106
|
miałem podobny problem pojechałem do machanika i okazało się że to była NAGRZEWNICA przy okazji wymieniłem filtr kabinowy a w tamtym roku jeździłem z rozwaloną nagrzewnica ale poradziłęm sobie wkładając karton na cześć chłodnicy pomaga jak niewiem co przez to silnik szybciej sie nagrzew..... pozdr Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
"Drzemie we mnie siła, którą uwolni... Ford Shelby WSS Mustang GT...." -=>PooZDRoo<=- |
15-11-2006, 06:41 | #17 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-11-2004
Skąd: Londyn
Model: MKIV
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2007
Postów: 1,037
|
Wymieniłeś już termostat. Jeżeli nie to najpierw sprawdź, czy to napewno on jest wadliwy (opis znajdziesz na forum), bo jeżeli prawidłowo puszcza płyn, to może to być wina nagrzewnicy, która nie musi być całkiem zapchana - wystarczy, że będzie gdzieś w niej zawężony przepływ i już będą problemy. Miałem coś podobnego - słabo grzała, bo ciągle mi się zapowietrzała, płukałem dwa razy, odkamieniałem aż w końcu ją wymieniłem i jest super i teraz wie, że prawidłowo działająca nagrzewnica dmucha ciepłym powietrzem już po (żeby nie przesadzić) 2 minutkach-oczywiście na postoju i w temperaturze otoczenia ok 0 st.C, a po przejechaniu 1-2 km, to już gorącym.
__________________
Pozdrawiam Kefir |
15-11-2006, 14:24 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2006
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: Mondeo MKI, Golf II
Silnik: 1.8, 1.3
Rocznik: 1993, 1989
Postów: 92
|
Witam ...juz wymieniłem termostat, włozyłem oryginalny za 46 zł z przesyłką.
Teraz po 5 minutach mam jak w piekle :fcp27 Taka pierdoła a cieszy :fcp23 |
15-11-2006, 15:49 | #19 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
No to i kieszeń powinna odczuć ulgę (mniejsze spalanie). I ja muszę się na to porwać. Czy oprócz termostatu zmieniałeś (lub zauważyłeś, że warto by zmienić) jakieś uszczelki w tej okolicy?
|
15-11-2006, 20:29 | #20 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2006
Skąd: Tarnowskie Góry
Model: Mondeo MKI, Golf II
Silnik: 1.8, 1.3
Rocznik: 1993, 1989
Postów: 92
|
Wymieniłęm jeszcze uszczelkę termostatu (7zł) bo nie warto ryzykowac i zakłądac starej szczególnie ze łątwo o wyciek.
Nowy termostat źle włożyłęm dosłownie gdzies uszczelka nie przylegałą chyba i po dokręceniu wszystkiego wlewam płyn i .....leje sie strumieniem. Musiałem jeszcze raz wszystko rozkręcic i poprawic termostat. Potem było juz ok. |