Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-02-2007, 18:26   #1
czekan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2006
Skąd: Małopolska
Postów: 19
Domyślnie Szybkie rozładowanie akumlatora w Mondeo Mk-1

Witam mam problem z rozładowywaniem akumlatora. (oczywiącie aku mowy)
W stanie spoczymku przy wyłączonych wszystkich odbiornikach pobór prądu z akumlatora wynosi ponad 160 mA i wydaje mi się że jest stanowczo zaduży.
Próbowałem wszystkich znanych mi metod na zlokalizowanie usterki.
Wypiołem wszystkie przekażniki i bezpieczniki te w kabinie, jak i pod maską silnika, odpiołem przewody od alternatora i rozrusznika, odpiołem kostki od alarmu i centralnego zamka i nic nie znalazłem jak było 160 mA taj jest pobór prądu 160 mA.
Nie mam już pomysłu gdzie szukać tego cholernego upływu prądu. W instrukcji obsługi wyczytałem że prawidłowo pobór prądu w stanie bezczymmości autka, przy wyłączonych wszystkich odbiornikach winien wynosić KILKA mA.
Bardzo proszę "KLUBOWICZÓW" pomocy, może WY macie jkakieś pomysły.
Serdecznie z góry dziękuję.

Paweł

__________________
Dziękuję
i
Pozdrawiam
Paweł
czekan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2007, 19:14   #2
Edmund_Dantes
ford::average
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 15-11-2004
Skąd: Lubuskie
Model: Ford Fiesta MK3,MK4 Ford Mondeo MKI
Silnik: 1,3 1,6
Rocznik: 1992/1996/1996
Postów: 91
Domyślnie

Witam

A odepnij kabel + od alternatora . Mialem kiedys podobny objaw w OPLU gdy strzelona był dioda w alternatorze ( zachowywała sie jak kawałek drutu ) Moze w tym tkwi przyczyna. I jeszcze jedna Masz alarm i czy go równiez odłączałes ??

Pozdrawiam
Edmund Dantes

[ Dodano: 2007-02-03, 20:15 ]
Nie dokładnie przeczytałem Twego posta pisałeś że odpiołeś i alarm i alternator Sorry

Pozdrawiam
Edmund Dantes
Edmund_Dantes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2007, 19:17   #3
czekan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2006
Skąd: Małopolska
Postów: 19
Domyślnie

Odłączyłem również kabelki od alternatora,rozrusznika, alarmu i centralnego i nadal było 160mA
__________________
Dziękuję
i
Pozdrawiam
Paweł
czekan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2007, 22:03   #4
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Sprawdx oswietlenie, szczególnie oswietlenie tablicy itp. Powuciagaj wszystkie bezpieczniki i rób pomiar i napisz przy którym bezpieczniku wzrasta pobór pradu.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2007, 23:13   #5
czekan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2006
Skąd: Małopolska
Postów: 19
Domyślnie

odłączenie wszystkich bezpieczników i przekaźników nic nie dało. Zastanawiam się nad odłączeniej EEC może w nim jest jakiś błąd
__________________
Dziękuję
i
Pozdrawiam
Paweł
czekan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2007, 23:20   #6
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

a jak masz podpiete radio samochodowe ? bo skoro wyciagłeś WSZYSTKIE Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to powinno być "0"


a jak nie to do kogoś kto bardziej oblatany w elektryce + amperomierz cegowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2007, 23:36   #7
czekan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2006
Skąd: Małopolska
Postów: 19
Domyślnie

jakie mogą być w aucie obwody elektryczne nie zabezpieczone bezpiecznikiem. Z tego co wiem to napewno zapłon, ale co jeszcze ???
__________________
Dziękuję
i
Pozdrawiam
Paweł
czekan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2007, 23:53   #8
karex
ford::expert
 
Avatar karex
 
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
Domyślnie

Rozrusznik. I to on może mieć przebicie, a konkretnie gdzieś przy cewce może być wilgoć, albo nawet w środku w tzw. "automacie".
Po prostu odłącz na rozruszniku ten przewód "wysoko prądowy" i wtedy zmierz czy jest gdzieś ta upływność.
I tak jak koledzy pisali najgrubszy przewód od alternatora. Mógł się mostek prostowniczy zrąbać.
__________________
Pozdrawiam
Było
Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD
[Regulamin Forum] [Sklep forumowy]
karex jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-02-2007, 00:05   #9
czekan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-02-2006
Skąd: Małopolska
Postów: 19
Domyślnie

rozbiorę instalację elektryczną na czynniki pierwsze to pewnie usterka się znajdzie
dziękuję wszystkim za zainteresowanie i podpowiedzi
Pozdrawiam

ps. jak znajdę błąd to się odezwę i opowiem wszystkim
__________________
Dziękuję
i
Pozdrawiam
Paweł
czekan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:21.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.