|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-05-2007, 19:11 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-03-2007
Skąd: Bdg
Postów: 17
|
[MK2] Mój Ford ma strasznego muła :/
Witam . mam pewien problem . Mój ford mondeo 1.6 zetec 16v ma straszną przymułkę . Bardzo słabo sie rozpędza tak jakby sie dusił , jak by go coś ograniczało, Zaówazyłem takze ze bierze olej i to nawet nie mało . napiszcie jakie mogą być tego przyczyny i co z tym zrobić . Pozdrawiam.
|
07-05-2007, 18:34 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-11-2004
Skąd: Londyn
Model: MKIV
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2007
Postów: 1,037
|
No cóż, skoro bierze olej, to pewnie na pierwszy ogień sprawdzenie kompresji czy tłoki są "szczelne"- jeżeli będzie słabe ciśnienie nad tłokiem, to ma prawo być mułowaty. I jeszcze: czy nie masz problemu z odpalaniem i czy nie ubywa ci płynu chłodniczego?
__________________
Pozdrawiam Kefir |
07-05-2007, 19:00 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-04-2006
Skąd: k-koźle
Postów: 203
|
witam
mam ciąle wrazenie że mój mimo że 1.8 i 105 kucyków to również za bardzo nie rwie do przodu. oleju nie łyka wcale............ ale mam wrażenie że jest jakoś dziwnie dławiony,duszony wyczytałem gdzieś że przyczyną może być zatkany wydech............ moje pytanie jak to najłatwiej sprawdzić ,czy jest to możliwe bez ściągania całości kolega opisał mi swoje problemy z escortem 1.6 (na gazie max. prędkość jaką wyduszał do 90 km\godz i totalny brak mocy) po rozpruciu katakizatora okazało się że coś tam się urwało i prawie całkowicie zatkało wylot spalin po czyszczeniu auta rwie ponoć aż miło pozdrawiam................. |
07-05-2007, 19:19 | #4 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-01-2006
Skąd: łask
Model: mondeo
Silnik: 1.8 lpg
Rocznik: 94'
Postów: 249
|
Cytat:
można też demontować pokolei i sprawdzać i chyba nie będziesz miał innego wyjścia |
|
07-05-2007, 19:28 | #5 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-04-2006
Skąd: k-koźle
Postów: 203
|
witam
powierzchowne oględziny które wykonałem nie wskazują na nic niepokojącego......... ale tu chodzi o wylot z katalizatora i pierwszy tłumik............ po po opróżnieniu katalizatora koleś stwierdził że jego escorcik wydaje odgłosy jak stary fiat 125p i na dłuższą metę to go to strasznie denerwuje a poza tym auta znacznie głosniej pracuje pozdrawiam................... |
07-05-2007, 23:27 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-07-2004
Postów: 246
|
Sprawdżcie przepływomierze - benz.ekstrakcyjna, pędzelki i jazda. Po takim zabiegu moje mkI 1.8 piszczy oponami przy zmianie z II na III Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
__________________
MkI/94/115PS zetec+spryskiwacze świateł |
07-05-2007, 23:36 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-05-2006
Skąd: Sosnowiec
Postów: 122
|
mój tez ma strasznego muła i to nie zawsze ale to przez rozwalony katalizator chyba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. musze go wybebeszyc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... MARIUSX moze ty nie masz Mondea tylko inną bestie pod silnikiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....mi ledwo z 1 na 2 piszczy hehe
|
08-05-2007, 00:01 | #8 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
W essich katalizator to norma chyba , obowiazkowo wybebeszyc, sprawdzic reszte ukladu wydechowego. Filtr powietrza zmieniac.
|
08-05-2007, 00:03 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-07-2004
Postów: 246
|
Miałem kiedys podobne objawy do opisywanych( w aucie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ), wymieniłem:
- świece - przewody wys. napięcia - filtry - pasek rozrzadu(z napinaczami) itd. Wystarczyło to co opisałem, koszt 18pln Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., warto spróbować. Jakie były objawy: - nierówne obroty silnika(co ciekawe zalezne od temp. zewnetrznej) - brak mocy - przy przyspieszaniu w pewnym momencie pojawiała sie "dziura w obrotach" - szarpanie na zimnym silniku
__________________
MkI/94/115PS zetec+spryskiwacze świateł |
08-05-2007, 00:34 | #10 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Cytat:
Piszczy bo opony lyse guma na smietnik i pewnie duzo za waskie. Zreszta nawet na kolach od malca nie wierze zeby zapiszczal , przy 100km/h zmiana na 3 bieg i piszczy?? brednie piszesz. |
|