Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-05-2007, 10:38   #31
gondoljerzy
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-08-2005
Postów: 161
Domyślnie

Domyślałem się skrótu, ale była dobra okazja do żartu...

Cabecao, bierz jedną sondę i wstawiaj w wydech gdzieś blisko głowicy. Blos jeśli jest zamontowany w miarę daleko od przepustnicy daje równą mieszankę na wszystkie cylindry. Z premedytacją i pełną swiadomością ograniczeń można czytać spalinki z jednego czy z dwu cylindrów. 100 razy lepsze to, niż nic. Sam mam taki patent. Jeśli zdarzą się wtedy jekieś problemy wyglądające na mieszankę , a odczyty z sondy są w porządku, to można się jeszcze wspomagac wyglądem świec.

gondoljerzy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-05-2007, 14:30   #32
cabecao
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-05-2007
Model: Laguna
Silnik: na gaz
Rocznik: 2010
Postów: 29
Domyślnie

Swieczki sa "nowe" (4kkm).

Wlasnie, w tym moze byc sek sprawy - blos jest jakies 3-5cm od przepustnicy - czyli dosc blisko. Przyszlo mi tez do glowy, ze wplyw na temat moze miec jego pochylenie - od pionu o jakies 30-40 stopni.

Zauwazylem tez, ze auto traci wiecej tak od polowy baku - mam butle w kole, 32l i dosc szybko zaczyna tracic cisnienie - da sie to jakos niwelowac? Fi8 cieklej? Ustawienie parownika?
cabecao jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-05-2007, 14:40   #33
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

Cytat:
Napisał cabecao
Fi8 cieklej?
ja mam fi8 wstawione i jest miodzio.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-05-2007, 19:03   #34
gondoljerzy
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-08-2005
Postów: 161
Domyślnie

Rurkę miedzianą to ja bym tu zostawił na koniec, przecież to silnik 1,6 . Blosa w miarę możliwości postawić do pionu i odsunąć od przepustnicy. U mnie jak był odchylony z 60-70 stopni to nawet na maksa rozkręcony dawał w całym zakresie ubogą mieszankę.
gondoljerzy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-05-2007, 19:25   #35
cabecao
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-05-2007
Model: Laguna
Silnik: na gaz
Rocznik: 2010
Postów: 29
Domyślnie

zastanawiam się tylko, jak odsunąć, skoro gaziarze niefortunnie ucięli dolot tuż przy przepustnicy :/

Do pionu postawię, zatankuję i zobaczymy.
cabecao jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-06-2007, 19:11   #36
hcbass
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 10-05-2007
Model: Alfa Romeo 156, Ford S-Max
Silnik: 2.4 JTD, 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 7
Domyślnie

U mnie pomoglo zakrecenie sruby dodatkowej dawki gazu na parowniku (BRC AT90E). Teraz silnik kreci bez zadyszki do samego konca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Roznica jest ogromna, na plus oczywiscie. Chwilowo nie mam wskaznika Lambdy, ale jak znajde chwile i go z powrotem zaloze, to opisze jak wyglada Lambda w zaleznosc od obrotow.
hcbass jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2007, 13:57   #37
cabecao
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-05-2007
Model: Laguna
Silnik: na gaz
Rocznik: 2010
Postów: 29
Domyślnie

hcbass: byłbyś tak uprzejmy i wspomógł mnie radą - która to śruba reguluje dodatkową dawkę gazu na parowniku? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A konkretniej: w końcu jak ustawić parownik (łopatologicznie - typu "zakręć całkiem I, odkręć II, odkręć III)?

z góry dzięki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
cabecao jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2007, 14:11   #38
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

Cytat:
Napisał cabecao
A konkretniej: w końcu jak ustawić parownik (łopatologicznie - typu "zakręć całkiem I, odkręć II, odkręć III)?
jak jak, tak aby była dobra mieszanka, jedziesz na analizator i kręcisz, nie ma uniwersalnych nastawów.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2007, 15:20   #39
hcbass
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 10-05-2007
Model: Alfa Romeo 156, Ford S-Max
Silnik: 2.4 JTD, 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 7
Domyślnie

U mnie pomoglo calkowite zakrecenie sruby nr.2 (ta duza ktora mozna rekla zakrecic), wiec sprobuj ja calkiem zakrecic i sprawdz jak auto jezdzi, jak bedzie lepiej niz bylo, to wtedy na analizator i mozna ustawiac na BLOSie, ewentualnie sruba od regulacji napiecia membrany troszke podregulowac(sruba nr 1).

Tak dla scislosci napisze jeszce raz:
U mnie to nie bylo jakies delikatne zubozenie mieszanki na wysokich obrotach, tylko calkowity brak gazu powyzej 4tys. Auto w czasie jazdy ledwo przyspieszalo na wysokich obrotach. Wiec jak masz podobne objawy to probuj zrobic to co napisalem wyzej.

cabecao daj znac czy cos sie polepszylo jak zakrecisz srube.
hcbass jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2007, 17:57   #40
cabecao
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-05-2007
Model: Laguna
Silnik: na gaz
Rocznik: 2010
Postów: 29
Domyślnie

ok. jak tylko odzyskam auto z blacharni podjadę do bkz, niech to spróbują ogarnąć; ciekaw jestem, co powiedzą.

Dam znać.

U mnie jest różnie - generalnie powyżej 5krpm auto przyśpiesza dwukrotnie wolniej, niż poniżej - a powinno 2x szybciej - więc gazu jest na pewno sporo za mało.
cabecao jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.