![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 19-04-2007
Skąd: Dolnośląskie
Model: C Max mk2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Postów: 1
|
![]()
Mam w escorcie 1,6 zetec 16v instalację gazowa BRC JUST JUNIOR z silniczkiem krokowym, znaczy się miałem silniczek krokowy gdyż teraz mam ręczną regulację.
Powód: mechanicy którzy zakładali tą instalację twierdzą że sonda pracuje ale w zasłabym zakresie aby ten układ mógł pracować prawidłowo. Proponują mi założenie innego sterowania też BRC ale BLITZ ponoć jest bardziej uniwersalny co do odczytu sondy. Czy warto to zakladać czy też pokusić się o wymianę sondy aby JUST JUNIOR mógl prawidłowo pracować? Na silniczku krokowym miałem spalanie 15l/100 a na ręcznej regulacji 9l/100 zaś Pb 7l/100 w trasie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Ja bym wypierdzielił wszystkie silniczki krokowe i założył blosa. Wtedy nie ma znaczenia sonda lambda i nie ma znaczenia jaki sterownik (tak naprawdę można go też wywalić), silnik jest żwawszy, elastyczniejszy i na pewno nie będzie palił 15l.
|
![]() |
![]() |