![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | ||
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 12-04-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 13
|
![]() Cytat:
[ Dodano: 2006-07-11, 11:27 ] Cytat:
__________________
Pozdrawiam, Tomek |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 08-04-2006
Skąd: Wilda
Model: Mondeo/Titanium
Silnik: 1,5 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 1,020
|
![]()
Odświeżę wątek bo właśnie dopiero co zmieniłem żarówki w zestawie wskaźników.
Kilka uwag: - między modelami przed i po liftingu nie ma tu praktycznie żadnej różnicy - wydaje się że centralny wyświetlacz kontrolek również jest na żarówki - widać to nawet na zdjęciu (żarówek jak od wyświetlaczy LCD widać jeszcze cztery), - przed odłączeniem wskaźników odłączyłem kabel "-" od akumulatora słyszałem, że pominięcie tego może pomieszać trochę w elektronice i elektryce samochodu, - przygotujcie sobie szczypczyki do wykręcenia żarówek - siedzą mocno jak diabli, - wykręcony zestaw trzymajcie poziomo, - wskaźniki po ponownym podłączeniu wykonują test, i po tym nieco szaleją, - proponuję zmianę całego kompletu żarówek, po co kolejny raz wszystko powtarzać kiedy przepali się kolejna żarówka, - koszt kompletu żarówek w ASO to 36 zł - w ASO podają że do tego modelu przewiduje się tylko żarówki 3W (5W może spowodować spierzchnięcie plastków w pobliżu żarówki. Przy 5W nadal nie emituje ona dużo ciepła ale plastiki tam są delikatne i może być kłopot np. przy wykręcaniu. Generalnie zadanie jest do załatwienia w godzinę i jest dość proste (przynajmniej z porównując je do tej samej czynności w samochodach grupy VAG, z którym wcześniej miałem do czynienia). |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ford::beginner
![]() Imię: Bob
Zarejestrowany: 19-02-2007
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 12
|
![]() Cytat:
Świetna instrukcja. Zatrzymałem się niestety na górnej osłonie za kierownicą. Mam problem z jej zdjęciem (MKIII '02 przed liftingiem). Czy jest przymocowana gdzieś na zatrzaski i trzeba potraktować to siłowo (bałem się połamać)? Czy może trzeba odkręcić dwie śrubki znajdujące się od dołu w dolnej osłonie. Proszę o pomoc. Pzdr.
__________________
Pozdrawiam Bob |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-11-2006
Skąd: łódź
Postów: 37
|
![]()
co do opisu to ladny... ale jak ktos ma chude i zwinne lapki to polozy sie pod kolumna, podejrzy lusterkiem i zarowki tak tez da sie zmienic bez ingerencji w plastiki :fcp23 ja tak zrobilem. bo cena w serwisie 100 zl :fcp15 masakra. a zarowke tez nie kupowalem u nich tylko w takim sklepie co lodzkie serwisy sie zaopatruja u nich w graty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-04-2007
Skąd: Krakow
Model: Ford Mondeo
Silnik: TDCI 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 236
|
![]()
Dolaczam sie do chwalacych - great job Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ale Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nie wiem czemu utknalem na wyjmowaniu zestawu - siedzial potwornie mocno, a nie chcialem nic na sile. Czy to jest ok i nalezaloby po prostu ostro popchac z tylu? Nic sie nie polamieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.? szczureczek no wlansnie w ten sposob chcialem obejsc wyjmowanie zarowki ale siedzialy cholernie mocno i nie chcialy sie przekrecic. Czy ktos moze potwierdzic w ktora strone one sie wykrecaja? Informacja niby banalna, ale jak sie nie ma zestawu wskaznikow na stole to bardzo cenna!! Pozdrawaiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 25-02-2004
Model: mk5 mk3 mkI
Silnik: 2,0, V6 1,8
Rocznik: 15,04 95
Postów: 1,328
|
![]()
a nie lepiej od razu wymienić na diody led obecnie na allegro idzie kupić w takiej obudowie i mamy wtedy na wieki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-11-2006
Skąd: łódź
Postów: 37
|
![]()
zarowki wykreca sie przeciwnie do wskazowek zegara. ja najpierw okreslam lusterkiem ktora sie spalila (klade sie pod kierownice i patrze na zapalonych swiatlach ktora sie nie pali) i jakie jest podejscie do niej. sa dwa rodzaje duze i male. te na zegarach sa duze. wykrecam nasadka 14 przedluzka do niej i grzechotaka :fcp1 i zarowka na zewnatrz... naprawde nie trzeba mocnej sily uzywac zeby wykrecic. wkrecam lapiac lekko i znow nasadka i grzechotka. po prostu nie chce mi sie zdejmowac zegarow :fcp3 a wczoraj wymiwnialem znow (juz trzecia ciagle inna) i mam juz wprawe. czas okolo 7 minut :fcp14
[ Dodano: 2007-08-19, 15:18 ] palacami nie da rady moimi sposobem!!! to wiem jak mnie kiedys opuszki paluszkow bolaly przez zaly next day :fcp11 jak ktos sprobuje moim sposobem prosze o opinie... a te zarowki w lodzi kosztuja 6.21 zl sztuka :fcp16 przegiecie ale sprzedaja w obudowach |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-04-2007
Skąd: Krakow
Model: Ford Mondeo
Silnik: TDCI 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 236
|
![]()
No widzisz - a ja myslalem ze mam imadelko w palcach i dam rady bez nasadki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Palce rzeczywiscie jeszcze teraz mnie bola. Powiadasz ze 14 pasuje .. .
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-11-2007
Postów: 21
|
![]()
Wlasnie jestem po zmianie zarowki z zegarow bo jedna byla przepalona. Postanowilem wymienic wszystkie 4 na raz i zrobilem to zgodnie z przedstawionym schematem i...
Po zmienieniu zarowek i podlaczeniu ponownie lewa strona calkowicie przestala swiecic! Dwie zarowki po lewej stronie nie swieca wcale!Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. sprawdzalem czy nie sa przepalone ale nie bo zamienialem je miejscami i sa ok wiec nie wiem. Podlaczalem to 3 razy i nic! Wie ktos moze dlaczego??? Prosze i pomoc i z gory dziekuje!!! PS. Jak zamienialem żarówki to zrobilem mala ryske na tylnim panelu tym zielonym (mialem odkrecona plastikowa obudowe) i nie wiem czy moze przez to?? Czy jest to wogole mozliwe taka mala ryska czy nie ma to znaczenia??? Sorki ze powtorzylem w watku i zalozylem tez osobny temat ale jestem tu nowy... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Mazury
Model: Mondeo MK III
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 24
|
![]()
Witam!
Panowie żaróweczki w kokpicie MK III to W3W można je zastapić po uprzednim wyjęciu starych z plastikowych cokołów Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
mk3 , wymiana żarówek , zegary |
|
|