|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-10-2007, 07:15 | #11 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
|
Cytat:
Są inne wtryski,tłoki,przepływomierz,sterownik silnika i pare czujników. Już pisałem o tym :fcp4
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH BMW R1200 GS ADVENTURE |
|
11-10-2007, 10:29 | #12 | ||
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-04-2007
Model: Mondeo
Silnik: 2000
Rocznik: 2004
Postów: 587
|
Cytat:
|
||
11-10-2007, 12:43 | #13 | |
ford::average
Zarejestrowany: 06-01-2007
Skąd: EL
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 TDCi 115/MMT6
Rocznik: 2004
Postów: 73
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Krzysiek |
|
11-10-2007, 13:05 | #14 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-04-2007
Model: Mondeo
Silnik: 2000
Rocznik: 2004
Postów: 587
|
Ale reszta silnika jest taka sama, zamieniono wtrysk bezpośredni na szynę CR.
|
11-10-2007, 13:33 | #15 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-04-2007
Model: mondeo
Silnik: diesel
Rocznik: 2003
Postów: 40
|
Ja mam tez TDCI 115KM i jestem zadowolony jedynie co wymienilem to czujnik polozenia walka rozrzadu ( objawy auto gasnie i trudno zapalic ale zapala po odczekaniu kilku minut koszt ok 84zl ). Mam przebieg 115tys i jak na razie jest ok
|
12-10-2007, 07:51 | #16 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-09-2007
Skąd: świętokrzyskie
Postów: 16
|
Czyli lepiej mieć 115 km czy 130 :fcp15
__________________
Mam kaca moralnego po zakupie Mondeo - ZDRADZIŁEM JAPOŃCE |
12-10-2007, 08:48 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-01-2007
Skąd: EL
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 TDCi 115/MMT6
Rocznik: 2004
Postów: 73
|
Jak fura jest w dobrym stanie technicznym to możesz śmiało brać 115 (najlepiej modele po liftingu tj. od 09/2003). Pisałem wcześniej, jest trochę mniej skomplikowany a przez to mniej awaryjny. Na pewno trwalsza jest turbina. Co do odporności wtrysków to jedna wielka loteria. Nigdy nie wiesz co zatankujesz (nawet na najbardziej renomowanej stacji). Ostatnio zatankowałem na statoilu i kiepskie paliwo mieli. widze na kompie zwyżke spalania o ok. 0,5l no i pod nogą też.
__________________
Pozdrawiam Krzysiek |
12-10-2007, 09:01 | #18 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-09-2007
Skąd: świętokrzyskie
Postów: 16
|
Z tym paliwem to jest naprawdę skandal bo nie naprawdę nie wiesz co lejesz, tak przy okazji mam znajomego który zna branże w lublinie i mówie że wszystkie stacje biorą paliwo z jednej centrali na ul. zemborzyckiej, także jeżeli jest to kwestia dodatków to kiedy niby są dodawane a jeśli są dodawane uszlachetniacze to mogą być również ZUBOŻACZE.
__________________
Mam kaca moralnego po zakupie Mondeo - ZDRADZIŁEM JAPOŃCE |
12-10-2007, 09:03 | #19 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
|
Osobiście wybrałbym na dzień dzisiejszy silnik 2.0 TDCi 130 km.Mniej go trzeba piłować w trasie i uważam że mniej pali.
Ja miałem wersje 115 KM ale troche jezdzilem wersją 130 KM,stąd taka decyzja.
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH BMW R1200 GS ADVENTURE |
12-10-2007, 09:43 | #20 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-03-2006
Skąd: Piaseczno
Model: był MDO MKIV GHIA X KOMBI, jest JEEP Grand Cherokee S-Limited
Silnik: był 2,0 TDCI, jest 3.0 CRD
Rocznik: był 2009/2010, jest 2010
Postów: 681
|
Cytat:
Pozdrawiam,
__________________
§23 |
|