![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-10-2007
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 13
|
![]()
Witam, jestem nowicjuszem i przed chwilką nadziałem się na minę - opisałem całkiem szeroko problem i mnie wylogowałoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam mały problem z autem ojca - Escort 1.3 EFI - auto nierówno pracuje i ma problemy z odpaleniem. Wymieniliśmy już świece i przewody ale nie pomogło. Proszę o informację czy w tym samochodzie jest jakieś złącze dianostyczne i jeśli to możliwe również o opis korzystania z tego złącza- gdzieś znalazłem informację o sposobie wyświetlania kodów błędu przy użyciu leda i rezystorka, ale w samochodzie ojca nie ma złacz diagnostycznego przy kielichu lewego amortyzatora. Proszę również o wskazanie lektrury która będzie zawierała opis tego silnika- w książce którą posiadam są co prawda opisane silniki 1.3 z Weberem i na wtrysku CFI, ale to chyba inna bajka. Z góry dziękuję i pozdrawiam
__________________
Auto żony, ale często z niego korzystam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-02-2006
Skąd: Łęczyca
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 417
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
![]()
jezeli chodzi o ten problem i wystepuje on na zimnym silniku to oznacza ze mapa paliwowa jest rozjechana mozna to rozwiazac na 2 sposoby
1. sciagnij klemy na okolo 20 min i zrestartuje sie komputer i powinno byc ok 2. jedz do jakiegos serwisu i powiedz o co chodzi, domagaj sie wpiecia na kts i niech sprawdza w czym tkwi problem oraz niech odrazu bledy skasuja i powinno byc ok moze byc rowniez problem z sonda lub przeplywka ale raczej to mapa paliwowa i restart komputera przez zdjecie klem powinien pomoc - u mnie pomagal - sproboj tak a jak nie pomoze wybierz sposob 2. zlacze diagniostyczne znajduje sie po prawej stronie tam gdzie nogi ma pasazer w tym platiku przy blotniku u dolu jest zaslepka wyciagnij ja i masz wpiecie dla np. kts`u P.S mam do sprzedania kompletny silnik 1.3 EFI 1997 rok 144283km przebiegu jest doslownie wszystko co sie miesci pod maska oraz komputer w calosci lub na czesci!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-10-2007
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 13
|
![]()
Witam,
dziękuję za wskazówki i info dotyczące lokalizacji złącza. A co z analogowymi możliwościami podpięcia na potrzeby wyświetlenia zarejestrowanych błędów? Z klemami próbowałem- niestety nic nie pomogło. Czy możliwe jest sprawdzenie krokowego z jakimś zasilaczem- chciałbym w jakiś sposób sprawdzić czy wogóle działa, bo mam wrażenie, że cały czas stoi w jednym mjejscu. Przydała by się również informacja o jego położeniu spoczynkowym Auto ma problemy z rozruchem szczególnie na zimnym, na ciepłym pod tym kontem jest powiedzmy ok, ale niezależnie od temp. pracuje nierówno. pozdr.,
__________________
Auto żony, ale często z niego korzystam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
![]()
odkrec krokowca ale kabla nie wypinaj, wlacz zaplon i wtedy powinien sie on ruszac. w stanie spoczynku jest calkowicie wysuniety tloczek.
powodzeniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-02-2006
Skąd: Łęczyca
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 417
|
![]() Cytat:
Podstawowe pytanie : jest tam instalacja gazowa?????? (wtedy mapa paliwowa się rozjeżdza, ale nie ma problemów z odpaleniem, tylko silnik faluje na obrotach). Silnik krokowy też może zawinić, ale tego na oko nie sprawdzisz. Robiłeś ostatnio coś z krokowcem? / |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-10-2007
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 13
|
![]()
witam ponownie,
krokowy stoi w jednej pozycji i nawet nie próbuje się poruszać- wymienię i zobaczymy co dalej. Jeszcze raz ponawiam pytanie o analogowe możliwości diagnozy. Dzięki Pozdrawiam
__________________
Auto żony, ale często z niego korzystam. |
![]() |
![]() |