![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-04-2004
Skąd: Dzierżoniów
Model: ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 143
|
![]()
Witam od kilku dni mam taki problem, (zaistniał po takowaniu - nie wiem czy to ma zwiazek), że podczas jazdy następuje samoczynne przełączenie z LPG na PB i mimo prawie pełnego zbiornika gazu zaczyna piszczeć centralka tak jak gdyby zabrakło gazu. Czy któryś z kolegów forumowiczów wie co moze być przyczyną takiego zachowania i od czego zacząć szukanie usterki ?
__________________
Człowiek człowiekowi kaczuszką... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-02-2006
Skąd: Kraków
Model: S-MAx /Fiesta MKIV
Silnik: 2.5 T / 1,25 + LPG
Rocznik: 2008 / 1999
Postów: 22
|
![]()
Witam przeczytaj mojego posta temat wyżej może pomoże, lub zaugeruje co dalej
__________________
Bądź NIEBIESKI-zarejestruj się jest był http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mondeo/58653 był http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mondeo/60565 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 21-01-2007
Skąd: Przemyśl
Postów: 5
|
![]()
Miałem podobnie. Przyczyna - brak masy gdziesik. U mnie poroblem dotyczył czarnego kabelka przykręconego do parownika. Pomogło dokręcenie śrubki. Pozdro.
__________________
No nie każda morda pasuje do forda. Był essi jest modni, może kiedyś probe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-02-2006
Skąd: Kraków
Model: S-MAx /Fiesta MKIV
Silnik: 2.5 T / 1,25 + LPG
Rocznik: 2008 / 1999
Postów: 22
|
![]()
U mnie niestety nie pomogło
po przełączeniu na gaz zdjęcie zasilania z wtrysku benzynowego powodowało złą prace silnika więc ewidentnie nie przepinało na gaz a zostawało na benzynie
__________________
Bądź NIEBIESKI-zarejestruj się jest był http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mondeo/58653 był http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mondeo/60565 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-04-2007
Skąd: Małopolska
Model: Explorer
Silnik: 4.0 SOHC
Rocznik: 2000
Postów: 110
|
![]()
Moze reduktor padl i nie daje wymaganego cisnienia?
__________________
Pozdrawiam, BliG |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 05-05-2007
Postów: 2
|
![]()
ja obstawiam reduktor bo ja mam to samo ale przy 5tys obrotów,poprostu gubi ciśnienie na reduktorze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
|
![]()
a u mnie z kolei jak jedzie na PB to potrafi przelacznik przestac dzialac tzn gasna lampki i nie podaje PB (ani LPG) ale zazwyczaj tylko rano (kiedy jade na LPG nie ma problemu).
wina kablkow? gdzie wpierw szukac?
__________________
biokominki... to moja branża. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Postów: n/a
|
![]()
asmodeusz, posłuchaj tylko tych co maja taki sam typ instalacji co Ty. Reszta bedzie wydziwiać i dawać rady nie zwiazane z typem instalacji jaka Ty posiadasz.
|
![]() |