|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-09-2004, 11:45 | #21 |
ford::average
Zarejestrowany: 29-08-2004
Skąd: NJ Keansburg
Model: Fusion usa
Silnik: 2,3l
Rocznik: 2008
Postów: 98
|
Sławko podał super instrukcję ale do niej dodałbym do tej instrukcji jeszce to ,że koła tylne powinny być uniesione ,żeby przy regulacji można było wyczuć moment kiedy zaczynaja brać szczeki. I wtedy hamulec ręczny będzie super
__________________
Fusion 2,3 l VW Passat 1,8t VW Jetta 2,5 |
26-10-2007, 21:42 | #22 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-10-2007
Postów: 4
|
czy moze mi ktoś pomóc? mam escorta 91r 1,4 bez wspomagania itp. wymieniłem hamulce z tyłu i od tamtej pory jedno łozysko co 500 km mi huczy. nie wiem moze ja zle dokręcam to łozysko z jaką siłą powinienem to zrobić?
|
26-10-2007, 21:46 | #23 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Nie wiem jakie masz w tym escorcie łożyskowanie. W wersji mk7 bieżnie są dystansem i dokręca się z momentem 295 Nm. Powiedz jakie masz z tyłu nakrętki (czy są tam zawleczki, czy zabezpieczenia do zaklepania, czy nakrętka samokontrująca) to więcej poradzę
|
28-10-2007, 01:31 | #24 | |
ford::average
Zarejestrowany: 23-02-2005
Skąd: Szczecin
Model: Escort kombi
Silnik: 1,6 16v ZETEC 90KM
Rocznik: 1999
Postów: 136
|
Cytat:
PozdrA |
|
28-10-2007, 05:08 | #25 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
28-10-2007, 08:28 | #26 |
ford::amateur
Imię: Lucjan
Zarejestrowany: 16-09-2005
Skąd: Rybnik
Model: Fusion
Silnik: 1,4ccm
Rocznik: 2003
Postów: 7
|
D-ż bębnów ham.
Mam pytanie, czy Wasze metody demontażu (w celu kontroli stanu szczęk) sprawdzą się w przypadku Fusiona?.
__________________
Lu-K |
28-10-2007, 10:07 | #27 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-10-2007
Postów: 4
|
Cytat:
|
|
28-10-2007, 22:41 | #28 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-04-2004
Postów: 119
|
Szykuje sie do robienia calego tylu - hamulce. Mam Auto z ABS. Chce zrzucic te 4 17 od tylu czy moglby mi ktos powiedziec czy beben zejdzie bez problemu ?? Bo cos mi sie pamieta ze czujnik ABS jest na piascie i uniemozliwia zdjecie calego bebna razem z piasta.
|
29-10-2007, 19:59 | #29 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Cytat:
|
||
29-10-2007, 22:22 | #30 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-08-2007
Skąd: 3mia100
Model: ESCORT MK6 '94 1.8D 60 KM :) ==> Focus MK1 '03 2.0 DOHC ==> Fiat Bravo II '07 1,9D ==> Galaxy MKII
Silnik: 2.0 140 KM
Rocznik: 2008
Postów: 39
|
podczepię się pod temat żeby nie zaczynać nowego
linka ręcznego nowa bo w starej pancerz się połamał szczęki wymienione ręczny naciągnięty samoregulatory chodzą płynnie linka nie zapieczona drobny wyciek z jednego cylinderka pozostał - zrobię na dniach ale problem z ręcznym pozostał a mianowicie nie łapie mi równomiernie szybciej prawy wolniej lewy - jak podciągnę dalej to prawy bęben robi się gorący po 50 km z powodu lekko działającego (niby wyłączonego) ręcznego nożne hamulce sprawują się dobrze i równo (sprawdzane u diagnosty) robiłem to jakiś miesiąc temu dzisiaj zdjąłem bęben i widzę że szczęki pracują tylko na 25% (patrząc od góry czyli okolice cylinderków) swojej powierzchni reszta wygląda jak nowa czyli krzywizna nie jest dopasowana do wnętrza bębna. ręczny jest zaciskany dołem i już wiem dlaczego prawie nie działa i pytanie do was czy te szczęki jeszcze potrzebują czasu na poprawne ułożenie sie do bębna ? |