![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 28-04-2007
Postów: 2
|
![]()
Witam
Zdecydowałem się na zagazowanie Focusa z 2004, silnik 1.4 Zetec SE,75KM kod fabryczny silnika FXDB Pytanie mam takie... Wybrałem sekwencje Stag 300 resztę - reduktor, listwę. itd pozostawiam warsztatowi Staga 300 wybrałem czytając opinie na forum + google - zrezygnowałem z KME 1. Czy stag będzie dobrym wyborem do tego focusa, 2. Czy zakładać tzw. lubryfikację (koszt koło 300PLN) czy może lepiej częściej kontrolować luzy zaworów. Lpigaz + Czakram zalecają do focusów 1.6 Jak by ktoś się orientował o czekam na opinię Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
stag300 to dobry wybor
lubryfikacja to sciema ,ale moze fordom pomaga - tu juz nic nie podpowiem musisz sie indywidualnie dowiedziec co do tego silnika ,ale przy sekwencji ,gdy mieszanka nie ubozeje zbytnio to nie powinno byc problemow z wypalaniem gniazd
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |