![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-11-2007
Postów: 29
|
![]()
Witam.
Czy ktoś się orientuje czy żle napięta linka od gazu może przyczyniac się do spadku obrotów do 500-600 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
NIE.
Obroty regulujemy samą pompą. Chyba jednak, że Ktoś mniej obeznany ustawił kiedyś obroty linką :fcp15
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-11-2007
Postów: 29
|
![]()
Witam.
A nie orientujesz się co może byc przyczyną (od czasu do czasu) spadających obrotów bez względu czy silnik jest ciepły czy zimny wszystkie filtry wymienione przewody nowe raczej wykluczam lewe powietrze czasami troszkę szarpie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
Może być zasyfiony przestawiacz kąta wtrysku - odkręć zaślepkę, wypłucz w środku (najlepsza "szpryca" czystej ropki) Tłok powinien dać się wcisnąć i sam wracać.
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-11-2007
Postów: 29
|
![]()
Dzięki Serdeczne
Jutro w dzień przeczyszcze, na zdjęciu jest inna pompa ale myśle że znajde tę zaślepkę u mnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
Na fotkach jest Bosh, pewnie masz Lucasa - tej nie znam ale na pewno dojdziesz.
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |