Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-12-2007, 13:46   #1
Yannkes
ford::average
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
Domyślnie nowy reduktor po 30tys km...

auto zaczelo duzo spalac - ok 16l/100km w mieście
gazownik doszedl ze to wina reduktora i wymienil na nowy (320 pln)
jakos z tym sie pogodzilem choc wg mnie troche dziwne ze po przejechaniu ok 30tys km (przez dwa lata) tak juz sie zuzyl...

po przejechaniu pierwszego zbiornika okazalo sie ze spala podobnie wiec wrocilem do warsztatu, uslyszalem ze czasem sie zdaza sie nowy reduktor musi sie dopasowac i moze sie rozregulowac wiec wyregulowal by bylo ok.

pytanie nasuwa sie takie - czy to wszystko to prawda?
bo wg mnie wychodzi na to ze to nie wina reduktora ze tyle spala...
jak teraz wyjezdze zbiornik i sie okaze ze dalej spala za duzo to bede domagal sie zwrotu kasy za reduktor i wymiany na stary...

co wy o tym myslicie?

__________________
biokominki... to moja branża.
Yannkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2007, 14:17   #2
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

wszystko jest mozliwe, jesli to sekwencja to mozna to sprawdzic w programie diagnostycznym, jesli instalka podcisnieniowa, to nie wiem.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2007, 14:19   #3
Yannkes
ford::average
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
Domyślnie

to zwykla instalka II gen.
__________________
biokominki... to moja branża.
Yannkes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2007, 21:32   #4
Austin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
Domyślnie

Cytat:
Napisał Yannkes
to zwykla instalka II gen.
dla mnie to dziwne ze parownik wytrzymał 30tys,mam kolegę co to tej pory na parowniku juz 5 lat i nadal ładnie chodzi,co do spalania to jeszcze trzeba wyregulowac :fcp1
Austin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.