![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
|
![]()
auto zaczelo duzo spalac - ok 16l/100km w mieście
gazownik doszedl ze to wina reduktora i wymienil na nowy (320 pln) jakos z tym sie pogodzilem choc wg mnie troche dziwne ze po przejechaniu ok 30tys km (przez dwa lata) tak juz sie zuzyl... po przejechaniu pierwszego zbiornika okazalo sie ze spala podobnie wiec wrocilem do warsztatu, uslyszalem ze czasem sie zdaza sie nowy reduktor musi sie dopasowac i moze sie rozregulowac wiec wyregulowal by bylo ok. pytanie nasuwa sie takie - czy to wszystko to prawda? bo wg mnie wychodzi na to ze to nie wina reduktora ze tyle spala... jak teraz wyjezdze zbiornik i sie okaze ze dalej spala za duzo to bede domagal sie zwrotu kasy za reduktor i wymiany na stary... co wy o tym myslicie?
__________________
biokominki... to moja branża. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Postów: n/a
|
![]()
wszystko jest mozliwe, jesli to sekwencja to mozna to sprawdzic w programie diagnostycznym, jesli instalka podcisnieniowa, to nie wiem.
|
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 07-06-2006
Skąd: Poznań
Model: S-Max mk2 ST-Line oraz Transit
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2016 i 2021
Postów: 156
|
![]()
to zwykla instalka II gen.
__________________
biokominki... to moja branża. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |