![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-12-2007
Postów: 9
|
![]()
z tego co wyczytalem to w focusie mk1 niema mozliwosci regulacji kata pochylenia kola jesli jednak jest na to jakis sposob nawet kombinatorski to prosze o pomoc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Na podpowiedź nie licz.Raczej wymiana któregoś elementu, ale napisz chociaż czy przód czy tył.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
![]()
Tył jak najbardziej są śruby którymi się reguluje raz już ustawiałem-przód rozbieżnoscią mi ustawiali pod obciążeniem[wkładali ciężarki]po załadowaniu towaru do samochodu koła się rozchodziły i brało od środka zmienili zbieżnosc i jest ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-07-2005
Skąd: Białystok
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 143
|
![]()
W przodzie rozwierca się otwory w sworzniu i w wahaczu - można uzyskać do 1 stopnia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
![]()
Znam stary sposób-wali się młotem 5 kg w podłużnice i stopnie są, ale zaobserwowałem że te kąty to najmniej pojawiający się problem na forum-a niektórzy mają po 250tyś przejechane.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-07-2005
Skąd: Białystok
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 143
|
![]() Cytat:
A pochylenie kola może zmienić byle dziura zaliczona z fantazją .Problem nie pojawia sie często , bo przeważnie sprawdzają tylko zbieżność , pochyleniem mało kto się przejmuje a często klient nawet nie wie co to takiego |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-12-2007
Postów: 9
|
![]()
u mnie problem polega na tym ze caly czas sciaga w prawo i drze lewa opone od srodka narazie z tego co doszedlem to na lewym kole kat mam na + a na prawym na - i wyglada to tak jakby cala belka mocujaca wahacze ktora jest przykrecona do ramy samonosnej byla przesunieta w lewo czy to wogle mozliwe ze przesunela sie na srubach mocujacych
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-07-2005
Skąd: Białystok
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 143
|
![]()
Próbowaliśmy swego czasu w escorcie poprawić pochylenie koła usiłując przesunąć ramę pomocnicza na śrubach - efekt mizerny, prawie żaden. Uzyskuje się zmianę kata o parę minut, nawet nie pół stopnia . U Ciebie pochylenie kół jest poza tolerancją . Rama sama się nie przesunęła . Musiał odkształceniu ulec któryś element , ot chociażby ramię amortyzatora,zwrotnica, wahacz , podłużnica - szukać można długo i nie zawsze się znajdzie :fcp2
|
![]() |
![]() |