![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 13-12-2007
Skąd: śląskie
Postów: 14
|
![]()
Prosze niech mi ktoś wyjaśni na jakiej zasadzie działa podgrzewacz paliwa, chodzi mi o to czy on grzeje cały czas przy zimnym paliwe bądź ujemnej temperturze czy po prostu grzyje wtedy gdy przekreci sie zapłon, i czy ten podgrzewacz coś daje a jeżeli tak to jak sprawdzić czy on działa. Bo tak prawdę powiedziawszy to bym go najchętniej wywalił albo bym go ominał, jeżeli ktos ma jakieś uwagi na ten temat to bardzo prosze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
|
![]()
W.g producenta dzieki niemu możemy jezdzic zimą na letniej ropie(nie ryzykowałbym).Najprawdopodobniej załącza się poniżej jakiejś temp.U mnie elektryk sprawdzał działanie miernikiem (po właczeniu zapłonu).Nie ryzykowałbym odłaczania go bo z jakiegoś powodu tam jest-tak musi być. :fcp1
__________________
grzegorz był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 13-12-2007
Skąd: śląskie
Postów: 14
|
![]() Cytat:
Ok dzięki zrobie małą próbe bez niego a później dam znać, w niektórych komentarzach piszą że to jest przyczyną cofania paliwa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
|
![]()
Bo często jest. A w 10-cio letnim aucie często już nie działa. Ja go wywaliłem i różnicy nie ma.
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6 Jest Kuga 2.0 TDCI 2012 |
![]() |
![]() |