Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-12-2007, 13:53   #31
fajolek
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Wrocław
Model: fiesta mk4
Silnik: 1.25i
Rocznik: 1999
Postów: 61
Domyślnie obroty

Witam

U mnie sytuacja wygląda tak odpalam i obroty mam około 900, jak silnik sie rozgrzeje i wyłączę światła zanim zgaszę silnik to obroty wzrastają na 1000. Linka od przyspieszacza na ciepłym silniku jest luźna (właściwie obydwie linki - bo u mnie do niego dochodzą dwie - jedna spod spodu, jedna spod akumulatora, no i ta od pedału gazu). Nie miałem czasu jeszcze sprawdzić na zimnym silniku ale mam podejrzenie ze ten przyspieszacz nie działa bo obroty na zimnym mam mniejsze niż 1100. Pytanie tylko czy mogę sobie dokręcić śrubę blokująca dźwignię przyspieszenia bo na niej opiera sie a nie na żadnej lince. Czy lepiej to zostawić jak obroty na ciepłym czasem nie chcą spaść poniżej 1000.

fajolek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-12-2007, 13:04   #32
sajmon1
ford::average
 
Imię: Szymon
Zarejestrowany: 23-05-2007
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Citroen Xsara I, Exclusive-Break / Cinquecento 700
Silnik: 2.0 16V+LPG
Rocznik: 2000 / 1997
Postów: 99
Domyślnie

Witam.
Mam escorta obroty jakoś są ustawione na jednym poziomie (czy ciepły lub zimny) ~950. Pompa wtryskowa Lucasa i mam pytania:
1) czy (biała strzałka) to jest elektr.korektor wyprzedzania wtrysku paliwa zimnego silnika, da się go jakość sprawdzić czy działa i na czym polega jego regulacja?
2) nad korektorem jest linka w pancerzu:
-jeden koniec idzie do: regulacji obrotowej biegu jałowego i wstecznego czy do szybkiego biegu jałowego (ten z zaciskiem na cięgnie),
-drugi koniec chyba ??? do sondy termicznej czy to da się rozebrać i wykręcić bo linka nie chce się przesuwać (czy powinna) od ręki (a płyn z chłodnicy przy tym nie ucieknie), jak to :fcp27 później cołość ustawić
__________________
Były:
Skoda 105, 130; Łada Samara 1.5; Renault Clio 1.2; Daewoo Nexia 1.5+gaz; Fiat 126p; Ford Escort 1.8TD
sajmon1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-12-2007, 13:11   #33
fajolek
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Wrocław
Model: fiesta mk4
Silnik: 1.25i
Rocznik: 1999
Postów: 61
Domyślnie

na wolnych obrotach mam jakieś 600-700 tak ze niedługo muszę sie zająć czyszczeniem silniczka, jak wyczyszczę to napisze o rezultatach na razie nie mam czasu - auto samo nie gaśnie.

pozdrawiam

[ Dodano: 27-12-2007, 16:39 ]
Trochę przy tym pogrzebałem i co sie okazało : Mam pompę Lucasa problem jest przy rozgrzanym silniku kiedy to obroty utrzymują sie powyżej 850 - zwykle około 1000 obr na min kiedy puszcze gaz. Na zimnym silniku natomiast silnik ma jakieś 500obr/min - przy obecnych ujemnych temperaturach otoczenia. Zauważyłem ze przy tej pompie są dwie dodatkowe linki z czego jedna idzie pod akumulator do jakiegoś okrągłego urządzenia - wchodzi w środek koła (nie widzę tam żadnej wiązki przewodów) a druga prowadzi do przewodów od chłodnicy. Podejrzewam ze one odpowiadają za obroty bo przesuniecie tej dźwigni powoduje wzrost obrotów . Nie jestem jednak w stanie stwierdzić czy w moim modelu mondeo 94 1,8td jest silniczek wolnych obrotów (raczej nie ma bo żadne przewody do urządzenia pod akumulator nie prowadzą) czy woskowy termostat i na razie jeżdżę tak jak jest ... Co ostatnio zauważyłem to po przejechaniu jakiegoś dystansu z ustalona już temperaturą pracy silnika wskazówka opada w kierunku mniejszych temperatur - zwykle jest na "o" a później przechodzi przed N póki co nie wiem gdzie szukać przyczyny czy w termostacie czy w czujniku.
Wdzięczny będę za jakiekolwiek wskazówki.
fajolek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.