![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Postów: 28
|
![]()
gdzie mozna kupic membrany boostera szukam szukam i nic :fcp5
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-07-2007
Skąd: Ozorków
Model: Mondeo MKII kombi + Fiesta MKIV
Silnik: 1,8 TD + 1,25 16V
Rocznik: 2000 + 1998
Postów: 107
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Postów: 28
|
![]()
membrany wymienione :fcp2 lecz różnicy w przyspieszniu autka nie zauważyłem uspokoiło sie dymienie z tłumika.Ustawiłem na tym pokrętełku tak jak było.Możecie mi odpowiedzieć na jakiej zasadzie działa to pokrętło zabezpieczone nakrętką i co sie dzieje jesli je wkręce wiecej.Mieżyłem przyspieszenie i okazało sie że od 0-100 ma 14,5sek.silnik td intercooler nie wiem czy to dobrze czy to źle nadmienie (opony 185 60 14) warunki pogodowe -3st.C
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-07-2007
Skąd: Ozorków
Model: Mondeo MKII kombi + Fiesta MKIV
Silnik: 1,8 TD + 1,25 16V
Rocznik: 2000 + 1998
Postów: 107
|
![]()
14,5 to nie jest zle ale super dobrze tez nie!! wkrecajac pokretlo sprawiasz ze turbina sie pozniej zalacza, wykrecajac - turbo zalacza sie wczesniej!!
pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
|
![]()
Przepraszam za ignorancje,ale czy ktoś może pokazać jak wygląda ten boster.
Dzięki!
__________________
grzegorz był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Postów: 28
|
![]()
prosze
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [ Dodano: 29-12-2007, 09:01 ] membrany wymienione EGR zaślepione zawór upustowy otwiera sie przy około 1,0Bara i nadal to nie jest to według mnie silnik TD inter powinien sie zbierac niby sie zbiera ale sam nie wiem musze sie chyba przejechac jakims innym autkiem z takim silnikiem |
![]() |
![]() |