![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Postów: 28
|
![]()
Witam.W sobote zabrałem sie za wymiane rozrządu wymieniłem ustawiłęm po swojemu poniewaz zapłon był troche za wczesny autko ucichło ma lepsze przyspieszenie ale pojawił sie problem.Jak zapale auto i chodzi na wolnycjh obrotach to powoli zaczyna zwalniać na obrotach i gaśnie lub jak ma duzy pobór pradu to tez np jak włacze wszystie światła.Dwa razy sie zdarzyło ze nie chiał zapalic na 1 razem tylko musiałem pokrecic troche rozrusznikiem.
ustawiony jet dobrze bo osiagi sie poprawiły wiec nie wiem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
|
![]()
w tym silniku nie da sie "po swojemu" zawsze bedzie źle, jak nie ustawisz rozrządu na trzpieniach regulacyjnych to nie ma o czym gadać
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6 Jest Kuga 2.0 TDCI 2012 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Postów: 28
|
![]()
skad wziasc takie trzpienie
|
![]() |
![]() |