![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Dlaczego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dlatego, ze masz drugą generacje gazu, więc nie masz oddzielnego zasilania cylindrów, tylko mieszanka gazowa jest "jednorodna" i taka sama dla wszystkich. Gaz ma duzo gorsze własciwości "zapalne" wiec układ zapłonowy potrzebuje wiecej energii do zapłonu. Na benzynie może być dobrze, a na gazie z racjii wiekszenia napiecia zapłonu nastepuje przebicie na cewce, lub ewentualnie na kablu. Dam taki obrazowy przykład. Załózmy, ze kable i cewka ma napiecie przebicia 15kV W tym jeden z przewodów lub jedna sekcja cewki 10kV. Napiecie potrzebne do zapłonu na PB, to powiedzmy 8kV. I tu wszystko jest ok, bo miescimy się w zakresie bezpiecznej pracy. Ale napiecie potrzebne do zapłonu na LPG to 12-13kV i tu zaczynaja się problemy, bo na trzech kablach lub sekcjach cewki miescimy się w zakresie bezpiecznej pracy, a na jednej znacznie ja przekraczamy i następuje przebicie do masy. Dlatego na jednym cylindrze masz mokrą swiece, bo iskra nie wystepuje a energia potrzebna do wytworzenia iskry idzie w "powietrze" i nie dochodzi do swiecy. Mysle, ze tak własnie jest u Ciebie. Mozesz zrobic doswiadczenie i zamienic kabelki na cewce pomiedzy cylindrem 1 a 4. jesli cewka, to teraz bedzie "mokra" swieca na 4 cylindrze a nie na 1. Wtedy pozostaje podmienic kabelki i zrobic podobny myk. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
![]()
Mozesz zrobic doswiadczenie i zamienic kabelki na cewce pomiedzy cylindrem 1 a 4. jesli cewka, to teraz bedzie "mokra" swieca na 4 cylindrze a nie na 1. Wtedy pozostaje podmienic kabelki i zrobic podobny myk.[/quote]
SLAWKO kiedy przeczytałem ten post od ciebie,pomyslałem sobie ze znow cos bede robił albo czeka wydatek :fcp4 ,zrobiłem tak jak napisałes,po skonczeniu pracy przełozyłem przewody od swiec 1 i 4 i jazda do domu,ale zauwazyłem ze cos jest nie tak nie zauwałyłem i nie odczułem zadnego szarpania,wiec sobie pomyslałem co jest ulicha grane przed zamiana przewodów szarpał a teraz nie,wiec uznałem ze samo sie naprawiło :fcp23 ,kiedy dojechałem do domu odresiłem swiece 1 i 4go cylindra i co się okazuje :fcp9 ze są suche czyzby dziwny zbieg okolicznosci :fcp9 :fcp4 sam juz nie wiem pewnie ktos rzucił klątwę :fcp27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
![]() Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
![]()
witam SLAWKO doszłem do wniosku ze masz racje z tą cewką miala przebicie i odczuwalne bylo tylko na gazie,na Bp wszystko okej,wymieniłem cewkę i zapozyczyłem od nowszego modelu i przetestowałem go i okazało sie ze teraz jest lepiej niz wtedy :fcp23 nic nie szarpie i powiem ze lepiej jest kiedy zapalam rano na benzynie,bo wtedy szarpał jak był zimny dzieki za POMOC :fcp29
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
![]()
witam byłem na regulacji gazu po zamontowaniu filtra stożkowego,okazuje sie ze jestem zawiedziony :fcp5 regulacjia nie powiodła sie dlatego ze gazownik stwierdził ze zamontowany mikser strumieniowy jest za duzy dla tego silnika i silnik dostaje za duzo powietrza :fcp24 nawet komputer gazowy alarmuje o wysokim wyniku NADWYŻKI POWIETRZA silnik dławił sie,nie wiem jak bedzie wygladało przy mikserze palnikowym.Czy ma ktos zamontowany filtr stozkowy z mikserem palnikowy :fcp9
|
![]() |
![]() |