Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-11-2007, 06:45   #21
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Austin
raczej nie SLAWKO bo na benzynie dobrze chodzi nic nie szarpie,tylko problem jest na gazie
ja bym sie jednak uparł na ta cewke.
Dlaczego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dlatego, ze masz drugą generacje gazu, więc nie masz oddzielnego zasilania cylindrów, tylko mieszanka gazowa jest "jednorodna" i taka sama dla wszystkich.
Gaz ma duzo gorsze własciwości "zapalne" wiec układ zapłonowy potrzebuje wiecej energii do zapłonu. Na benzynie może być dobrze, a na gazie z racjii wiekszenia napiecia zapłonu nastepuje przebicie na cewce, lub ewentualnie na kablu.

Dam taki obrazowy przykład.
Załózmy, ze kable i cewka ma napiecie przebicia 15kV W tym jeden z przewodów lub jedna sekcja cewki 10kV. Napiecie potrzebne do zapłonu na PB, to powiedzmy 8kV. I tu wszystko jest ok, bo miescimy się w zakresie bezpiecznej pracy.
Ale napiecie potrzebne do zapłonu na LPG to 12-13kV i tu zaczynaja się problemy, bo na trzech kablach lub sekcjach cewki miescimy się w zakresie bezpiecznej pracy, a na jednej znacznie ja przekraczamy i następuje przebicie do masy. Dlatego na jednym cylindrze masz mokrą swiece, bo iskra nie wystepuje a energia potrzebna do wytworzenia iskry idzie w "powietrze" i nie dochodzi do swiecy.

Mysle, ze tak własnie jest u Ciebie.

Mozesz zrobic doswiadczenie i zamienic kabelki na cewce pomiedzy cylindrem 1 a 4. jesli cewka, to teraz bedzie "mokra" swieca na 4 cylindrze a nie na 1. Wtedy pozostaje podmienic kabelki i zrobic podobny myk.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-11-2007, 07:45   #22
Austin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
Domyślnie

Mozesz zrobic doswiadczenie i zamienic kabelki na cewce pomiedzy cylindrem 1 a 4. jesli cewka, to teraz bedzie "mokra" swieca na 4 cylindrze a nie na 1. Wtedy pozostaje podmienic kabelki i zrobic podobny myk.[/quote]

SLAWKO kiedy przeczytałem ten post od ciebie,pomyslałem sobie ze znow cos bede robił albo czeka wydatek :fcp4 ,zrobiłem tak jak napisałes,po skonczeniu pracy przełozyłem przewody od swiec 1 i 4 i jazda do domu,ale zauwazyłem ze cos jest nie tak nie zauwałyłem i nie odczułem zadnego szarpania,wiec sobie pomyslałem co jest ulicha grane przed zamiana przewodów szarpał a teraz nie,wiec uznałem ze samo sie naprawiło :fcp23 ,kiedy dojechałem do domu odresiłem swiece 1 i 4go cylindra i co się okazuje :fcp9 ze są suche czyzby dziwny zbieg okolicznosci :fcp9 :fcp4 sam juz nie wiem pewnie ktos rzucił klątwę :fcp27
Austin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-11-2007, 07:48   #23
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Austin
sam juz nie wiem pewnie ktos rzucił klątwę :fcp27
Hmmm, no cóż............... , chyba masz juz odpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-11-2007, 08:45   #24
Austin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slawko
Cytat:
Napisał Austin
sam juz nie wiem pewnie ktos rzucił klątwę :fcp27
Hmmm, no cóż............... , chyba masz juz odpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
teraz tylko zostało podmienic kompa na lepszej marki i uregulowac instale gazową :fcp23
Austin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-11-2007, 10:02   #25
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Ja mimo wszystko poszukałbym jednak przyczyny. wczesniej, czy później powróci, ale przynajmniej wiesz gdzie dokładnie szukać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-11-2007, 12:00   #26
Austin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slawko
Ja mimo wszystko poszukałbym jednak przyczyny. wczesniej, czy później powróci, ale przynajmniej wiesz gdzie dokładnie szukać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dzieki slawko za pomoc wiem o tym :fcp5 i tak bede przeglądał całą instalacje jak bede zakładał drugiego kompa,posprawdzam wszystkie czujniki i wiele innych rzeczy :fcp4 a propo mam jedno pytanie jak najlepiej zrobic obieg ogrzewania parownika zeby lepiej grzało parownik i nagrzewnice,bo w przyszłym tygodniu bede wymieniał nagrzewnice bo mam zapchaną :fcp6
Austin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-11-2007, 14:13   #27
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Austin
a propo mam jedno pytanie jak najlepiej zrobic obieg ogrzewania parownika zeby lepiej grzało parownik i nagrzewnice
nie wiem jak wyglada dokładnie obieg chłodziwa w 8 zaworowych, więc może ktos inny sie wypowie.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-12-2007, 10:04   #28
Austin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
Domyślnie

witam SLAWKO doszłem do wniosku ze masz racje z tą cewką miala przebicie i odczuwalne bylo tylko na gazie,na Bp wszystko okej,wymieniłem cewkę i zapozyczyłem od nowszego modelu i przetestowałem go i okazało sie ze teraz jest lepiej niz wtedy :fcp23 nic nie szarpie i powiem ze lepiej jest kiedy zapalam rano na benzynie,bo wtedy szarpał jak był zimny dzieki za POMOC :fcp29
Austin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-12-2007, 13:31   #29
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Drobiazg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2008, 00:25   #30
Austin
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
Domyślnie Re: filtr stozkowy

witam byłem na regulacji gazu po zamontowaniu filtra stożkowego,okazuje sie ze jestem zawiedziony :fcp5 regulacjia nie powiodła sie dlatego ze gazownik stwierdził ze zamontowany mikser strumieniowy jest za duzy dla tego silnika i silnik dostaje za duzo powietrza :fcp24 nawet komputer gazowy alarmuje o wysokim wyniku NADWYŻKI POWIETRZA silnik dławił sie,nie wiem jak bedzie wygladało przy mikserze palnikowym.Czy ma ktos zamontowany filtr stozkowy z mikserem palnikowy :fcp9
Austin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:04.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.