![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-10-2007
Skąd: Czeladź
Model: Mondeo Mk -1
Silnik: 1.8 + Lpg
Rocznik: 1995
Postów: 7
|
![]()
Witam.
Na zimnym silniku podczas przełącznia się na gaz autem szarpie. Jak jestem rozpędzony to w momencie przełączenia przymuli go na jakieś kilka sekund,dopiero potem idzie juz normalnie.Gdy mi się przełącza na biegu jałowym ,gdzie obroty silnika sa niskie.np.na skrzyżowaniu,czy też światłach to gaśnie silnik.Po nagrznym silniku już przełącza się normalnie,bezproblemowo.Instalka to sekwencja zakladana pod koniec zeszłego roku.Gazownik stwierdził że podczas pierwszej regulacji problem ustapi.Niestety tak się nie stało.Samochód lepiej idzie,lecz nie przełącza się płynnie.Dodam też że nawet przy dłuższej jeździe czasami lubi przymulić silnik.Przy mocniejszym wciśnieciu gazu czasem szarpnie, dusi się ,tak jak by nie palił na jeden wtrysk.Wymieniłem termostat,bo był walnięty.Teraz silnik osiąga juz normalną tetmperaturę, mniej się ksztusi ,lecz dalej jest problem z tym przęłączeniam na zimnym.Mam zamiar jeszcze wymienic świeczki i kable,lecz myślę że tu moze być coś źle zestrojony komp.Za niska temp.przełączania czy coś takiego. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
A parwnik na pewno jest sprawny? Bo wygląda na to, że jakoś coś za mało wydajny jest. Albo za bardzo ktoś dokręcił rurkę miedzianą doprowadzającą gaz i ma teraz za mały prześwit. Jaką masz temperaturę przełączania i w którym miejscu jest czujnik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-10-2007
Skąd: Czeladź
Model: Mondeo Mk -1
Silnik: 1.8 + Lpg
Rocznik: 1995
Postów: 7
|
![]()
Przełącza się po przejechaniu ok 1.km.Jak pogoda ładniejsza i temp.na dworze wyższa to nawet wcześniej.Nie wiem gdzie się znajduję czujnik.Instalka to AG z elektroniką Zenit.Jak byłem ostatnio to gazownik coś wspominał o jakimś podgrzewaczu ,czy cos takiego.Oddam auto by się tym zajeli , ale chciałbym wiedziec na czym stoję i co mam im mówic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..Po za tym samochód chodzi dobrze .spalanie ok, chociaż jakiś czas jeździłęm z walnietym termostatem.Także zasugeruję im ten parownik, choc instalka ma 3 miesiące,może coś tam pominęli.
Dziękuje za sugestię i pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
No ale piszesz, że od samego początku tak było, więc może po prostu parownik był wadliwy, albo śrubkę za mocno ktoś dociągnął.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-10-2007
Skąd: Czeladź
Model: Mondeo Mk -1
Silnik: 1.8 + Lpg
Rocznik: 1995
Postów: 7
|
![]()
Tak.Wszystko to się działo od początku.Gazownicy twierdzili że mam czekać do pierwszej regulacji po ok 1000 km.
Zrobilem tą regulacje po ok 2000 km i problem nie ustąpił.Jedynie samochód lepiej idzie,myślałęm że to od termostatu,lecz wymiana też nie pomogła. |
![]() |
![]() |