Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-03-2008, 13:20   #21
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

No pompa wtryskowa w TDDI jest znacznie bardziej skomplikowana niż w TDCI to i kosztuje odpowiednio.
Nie wiem ile nówka w ASO, ale:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2008, 17:56   #22
joj
ford::advanced
 
Imię: Artur
Zarejestrowany: 15-11-2007
Skąd: L-wo
Model: Escape Titanium
Silnik: 2.0 PB + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 218
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

Cytat:
Napisał llechu
No pompa wtryskowa w TDDI jest znacznie bardziej skomplikowana niż w TDCI to i kosztuje odpowiednio.
Nie wiem ile nówka w ASO, ale:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
no tak 2 czy 6 tys. :fcp4 co za różnica,
tak widzie że nie nowa i allegro :fcp4
oki może sie pomyliłem co do cen ale to i tak mniej więcej tyle co wtryskiwacze w granicach 3,5 tysiąca
__________________
było Mondeo MK3 2.0 TDDi 2001 HD
było Mondeo MK3 1.8 V16 2006 Kombi
jest Mondeo MK5 2.5L AT sedan
joj jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2008, 18:04   #23
adi
ford::professional
 
Zarejestrowany: 30-03-2005
Skąd: Łódź
Model: Mondeo mk4 Titanium X Combi,
Silnik: 2,0 tdci 143ps
Rocznik: 2010
Postów: 1,528
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

tddi nie dla tego ze akurat ja kupiłemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

ale..zanim zdecydowałem sie na zkaup mk3 w dieslu przerabiałem rózne wraianty aut:
mazda reanault opel ford mercedes vw itd

i opinie mechaników warsztataó a nawet serwisu forda mnie do tego przekonały.
wiele osób "wzdycha" do starego poczciwego klekota-a tu prosze w mk3 sie taki trafia z ciut "oklejona elektronika"pompą=wiec jak dla mnie bardzo dobre rozwiązanie!

silnik nie wrazliwy niemalo na paliwo,nie mowie zeby opał lac ale jak gdzies sie cos gorszego po trasie trafi to i tak przerobi,do tego moc i moment jak najbardziej ok,a te poł litra na 100km...juz nie będzmy dusigroszamiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

mniejak najbardziej odpowiada-a te pompy tego co zasiegnałem opinii m.in Karexa to w fokach leciały a nie w mondkach-tu sporadycznie,a wtryski w TDCI...nagminnieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

wiec jak mama nadziję byc zadowolonym dłuuugo z mojego tddi i na prawde polecam ten motor!
__________________
było mk1, mk3 teraz mk4- wszystko combi
adi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2008, 21:05   #24
damianołódź
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 170
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

"Wtryski padają przy 150 tyś. km" trochę optymistyczne założenie...
Miałem MK III TDDI to częściej przesiadywałem u Kolegi który pracował u Mieszka w Łodzi. Niestety różnie to bywało. Pamietam jak kiedyś rozmawialiśmy w jakim przedziale przebiegu (oczywiście auta kupione jako nowe i użytkowane w Polsce) mają miejsce awarie układu wtryskowego, i wyszło że niestety 60-90 tyś. Zaznaczam że są to dane średnie, aczkolwiek brano pod uwagę kilkadziesiąt aut. Z tymi średnimi też bym uważał. Bo tak. Jak ja np. zarabiam 10 000 zł a kolega 2 000 zł, to ŚREDNIO zarabiamy po....
6 000 zł.
Najgorszy jest fakt, że tak naprawdę nie mamy wpływu na te awarie...
Trwałość wtrysków nie zależy od stylu jazdy, dbałości o samochód, częstości wymian oleju itp. itd...
Zdarza się nawet na markowych stacjach zatankować Verwę V-Power czy inną Suprę i być uczestnikiem przy wyprzedzaniu z prędkością 130 km/h seansu z "migającą sprężynką" w roli głównej...
Coż taki urok Forda
Pozdrawiam serdecznie
__________________
Było MK III 2.0 TDDI 139 Km powered by Unitronic a jest BMW 525d Touring 01 163 Km max wypas
damianołódź jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2008, 08:02   #25
kreeecik
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: Pabianice
Postów: 471
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

Jak nie wierzysz zadzwoń do ASO, mowa o nowych wtryskach, to mówmy o nowej pompie do DI. Jak pisał llechu jest ona bardziej skomplikowana niż w CI
kreeecik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2008, 08:14   #26
joj
ford::advanced
 
Imię: Artur
Zarejestrowany: 15-11-2007
Skąd: L-wo
Model: Escape Titanium
Silnik: 2.0 PB + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 218
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

Cytat:
Napisał kreeecik
Jak nie wierzysz zadzwoń do ASO, mowa o nowych wtryskach, to mówmy o nowej pompie do DI. Jak pisał llechu jest ona bardziej skomplikowana niż w CI
no właśnie uwierzyłem ale jestem posiadaczem mondka od paru miechów i nie wiedziałem że aż tyle to kosztuje myślałem że mniej
__________________
było Mondeo MK3 2.0 TDDi 2001 HD
było Mondeo MK3 1.8 V16 2006 Kombi
jest Mondeo MK5 2.5L AT sedan
joj jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2008, 23:10   #27
czarny2
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 18-03-2008
Postów: 1
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

Cytat:
Napisał joj
Cytat:
Napisał kreeecik
Jak nie wierzysz zadzwoń do ASO, mowa o nowych wtryskach, to mówmy o nowej pompie do DI. Jak pisał llechu jest ona bardziej skomplikowana niż w CI
no właśnie uwierzyłem ale jestem posiadaczem mondka od paru miechów i nie wiedziałem że aż tyle to kosztuje myślałem że mniej
Możesz się podzielić infomacjami na temat kosztów? Ja przymierzam się do kupna mondeo MK3 Kombi (potrzebuje auto rodzinne) i każda informacja jest dla mnie cenna. Mam dużo dylematów co do tego auta: czy 2,0 czy 1,8 silnik TDDI czy TDCI, skrzynia 5 czy 6-0 biegowa.A gdzie swojego kupiłeś? (komis, niemcy, giełda...)
czarny2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2008, 23:26   #28
kubusiiwa
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-03-2008
Skąd: Wanaty k. Częstochowy / Łódź
Postów: 88
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

ja mam TDCi i jestem mega zadowolonym kierowca, gdyby nie dziad od wymiany oleju to jezdzil bym na starych wtryskach, bezawaryjnie, az do teraz. ale zachcialo sie baranowi wymieniac filtry i zalozyl taki filtr paliwa, ze blad tego kretyna kosztowal mnie 5900 zl, po rabacie 15%... a gdyby nie rabat to 6800... brak slow...

wg mnie jak tylko mozesz to bierz TDCi, tanszy w utrzymaniu i to kopyto na kazdym biegu... :fcp1 aha ja mam kombi a do tego jeszcze skrzynie 6-tke, w trasie bajeczka :fcp1 , na 6-tce - 2000 obr/min = 120 km/h, 2500 obr/min = 155 km/h, 3200 obr/min = 210 km/h. naprawde super sprawa to TDCi 131 KM!!! jak tylko mozesz to bierz - polecam :fcp1
kubusiiwa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2008, 00:41   #29
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

Cytat:
Napisał kubusiiwa
na 6-tce - 2000 obr/min = 120 km/h, 2500 obr/min = 155 km/h, 3200 obr/min = 210 km/h.
Sorry, ale takie coś to by było przełożenie nieliniowe. Jeśli przy 2000 jest 120 to przy 3200 jest 192 a nie 210. Jeśli masz inaczej to albo obrotomierz albo prędkościomierz przekłamuje.
czarny, jeśli chcesz mondeo III TDDI albo TDCI to nie masz wyboru między 1.8 a 2.0. Masz co najwyżej wybór między 2.0 a 2.2. :-)
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2008, 23:13   #30
yaass
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 21-06-2007
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 29
Domyślnie Re: [Mk3] TDDI czy TDCI

Cytat:
Napisał llechu
kubusiiwa napisał(a):
na 6-tce - 2000 obr/min = 120 km/h, 2500 obr/min = 155 km/h, 3200 obr/min = 210 km/h.

Sorry, ale takie coś to by było przełożenie nieliniowe. Jeśli przy 2000 jest 120 to przy 3200 jest 192 a nie 210. Jeśli masz inaczej to albo obrotomierz albo prędkościomierz przekłamuje
ja mam tak samo, rowno 2 tys = 120 km/h 2,5 tys = 160 km/h 3 tys = 195 km/h 3,2 tys = 210 km/h 3,5 tys =220 km/h 3,8 tys ~230 km/h 4,1 tys =240 kmh. Wg GPS'u myli mi sie przy 100 kmh o 3km w dol, przy 200 kmh o 7 km w dol przy 240 kmh o 10 km w dol -> w tym miejscu powoli staje sie dyskusyjny blad GPS'a Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

taki delikatny OT Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

co do auta, moj mechanik tiwerdzi ze TDCI jezdzi 100 kkm bezawaryjnie, po 100 tysiacach zawsze cos, albo sprzeglo (+dwumasa), albo wtryski, albo turbo.. ale jak zrobisz, to nastepne 100 kkm jedziesz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

pali malo, jezdzi szybko, jest duzy i wygodny -> do kombii wchodzi zielony regips bez ciecia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (wlasnie skonczylem remont)

osobiscie polecam wersje 130 km + 6 biegow, koniecznie model po lifcie. zwroc uwage na drzwi czy aby nie rdzewieja.
__________________
mondeo TDCi 2.0 130 km
http://img72.imageshack.us/img72/7496/2 ... 293oi9.jpg
yaass jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:51.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.