![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-06-2007
Skąd: Białystok
Postów: 146
|
![]()
Witam,
Mam pytanie dotyczące pompy vacum i działania hamulców. Ostatnio wymieniłem u siebie pompę podciśnienia (stara zwyczajnie się rozleciała, pękło w niej denko od spodu i straciłem wspomaganie). I zastanawiam się czy nowa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (z autoszrotu) jest w pełni wydajna, bo jeżeli w czasie jazdy wcisną gwałtownie hamulec kilka-kilkanaście razy pod rząd bardzo szybko to działanie wspomagania momentalnie słabnie jakby nie wystarczało podciśnienia generowanego przez pompę. Stąd moje pytania, czy ktoś z Was próbował szybkiego pulsowania hamulcem a potem wciśnięcia momentalnie hamulca do oporu - czy wtedy wspomaganie daje wam pełną efektywność? U mnie po 5-7 takich szybkich wciśnięciach przy ostatnim depnięciu nie dam rady doprowadzić do uruchomienia ABS czy zblokowania kół. Pierwsze, ew. drugie naciśnięcie hamulca daje bardzo skuteczne hamowanie, bez kłopotu nawet na asfalcie startuje ABS. Oczywiście układ jest ok, brak przecieków, odpowietrzony, tarcze są nowe, klocki nowe, szczęki nowe, bębny ok z tyłu też, cylinderki szczelne. Po prostu zastanawiam się czy to urok pomp vacum w tym silniku że nie wyrabiają w takiej sytuacji, czy ta moja jest po prostu za słaba i ma obniżoną wydajność. Pozdrawiam, Mareq
__________________
Enough is enough, more is to much... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]() Cytat:
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-06-2007
Skąd: Białystok
Postów: 146
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam, Mareq
__________________
Enough is enough, more is to much... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-01-2008
Skąd: Zebrzydowice;Śląsk CB: Somer
Postów: 83
|
![]()
Może problem nie leży w pompie ,tylko spadku wydajności hamulców wraz ze wzrostem temperatury tarcz i klocków?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
To nie jest problem.Tak po prostu jest.A hamując na śliskim pulsacyjnie nie robi się tego aż tak intensywnie jak na suchym.Naciska sie lżej.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-06-2007
Skąd: Białystok
Postów: 146
|
![]() Cytat:
Dobrze, że mnie uspokoiłeś, bo bałem się, że coś z tym nowym vacum jest niesprawnego. Cytat:
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi! Mareq
__________________
Enough is enough, more is to much... |
||
![]() |
![]() |