![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 11
|
![]()
Może jeszcze ktoś mi wyjaśni czy do tych parowników muszę dodać zawór gazowy /elektrozawór/ ten dodatkowy montowany na przewodzie miedzianym ? Poprzednio trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem i nadal nie wiem czy jest on potrzebny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
to jest elektrozawor z filtrem gazu w fazie cieklej
parowniki IIgen maja elektrozawory ,wiec mozesz tam dolozyc tylko sam filtr fazy cieklej (taki bez elektrozaworu) albo tez taki jak na zdjeciu chlopakom z gory poj...lo sie i zbesztali cie za filtr fazy cieklej - ty nazwales to dobrze ,a oni sie myla pomylilo im sie z filtre fazy lotnej wlasciwie jedynie tomasseto ma wbudowany filtr fazy cieklej (chyba ,ze lovato jakis nowy mocel parownika wypuscil) ,ale jest to slaby parownik i do 1.8 raczej bym go nie zakladal ,choc napewno 100pln oszczednosci jest kuszace (160pln vs. 200+50) no ale jak pisalem mozesz oszczedzic na filtrze i wziac taki bez elektrozaworu (ok 20pln)
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-02-2006
Skąd: olsztyn
Postów: 59
|
![]()
Ale wstyd :fcp19 Oczywiście że to filtr fazy ciekłej. Przy wtryskach stosowany jest filtr fazy lotnej. Ale babola walnąłem.
Na zdjęciu jest elektrozawór ET98 który ma papierowy filterek w tej miseczce. Kosztuje on w granicach 50 zł. Możesz też włożyć RIVERA ale ma on tylko plastikowe sitko w sobie i częściej się zapycha. Nie wiem jaki reduktor miałeś zamontowany wcześniej. Jeśli ten ze zdjęcia to elektrozawór przecież masz. Można połączyć go z reduktorem nyplem lub za pomocą rurki miedzianej fi 6. Jeśli miałeś jakiś zintegrowany reduktor to w ofercie też mam elektrozawory BRC :fcp13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 11
|
![]()
Wielkie DZIĘKI kolego KGB Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wreszcie sprawa stała się jasna, bo z wcześniej udzielonych odpowiedzi trochę się pogubiłemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co do mojego parownika to mam VIALLE (chyba typ F) - duży parownik z dwoma elektrozaworami i chyba zintegrowanym filtrem - dlatego dociekałem czy jest on potrzebny w instalacji, bo jak wyrzucę ten parownik to nie będzie tu żadnego filtra. Zdjęcie było nie moje, miało służyć jedynie pokazaniu o co mi chodziGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zatem podsumowując - mając gołą rurkę od zbiornika (po zdjęciu mojego dziwnego parownika) muszę kupić filltr fazy ciekłej (może być zintegrowany z elektrozaworem - jak na zdjęciu) ale te bez elektrozaworu są sitkowe /plastikowe/ więc - nie warto :584: Czyli najlepiej - kupić wybrany parownik i elektrozawór taki jak na zdjęciu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |