Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-03-2008, 04:38   #11
skrzypu
ford::average
 
Zarejestrowany: 09-06-2006
Model: mk1
Silnik: 1.8td 88KM 65kW
Rocznik: 1994
Postów: 66
Domyślnie Re: [Mk1] [Mk2] TD ciężkie poranne odpalanie

ja podobnie zrobiłem w swoim fordzie jak kolega. I została jedynie pompa wtryskowa - jednak regeneracja nie jest taka droga używka kosztuje 400-600zł a regeneracja w szczecinie ok 500 zł. Jest to koszt ale jak ma się przejchane pare kilometrów - ja ok 170.00własnych - a ok 100.000 ktoś w niemcach - to chyba warto naprawiać. Auto jest sprawne a że sie psuje... poprostu nic nie jest wieczne. Pozdrawiam

skrzypu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2008, 18:54   #12
sarumka
ford::average
 
Avatar sarumka
 
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Inowrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.2 175 KM
Rocznik: 2010
Postów: 141
Domyślnie Re: [Mk1] [Mk2] TD ciężkie poranne odpalanie

WITAM, JA MIEWAM PODOBNE PROBLEMY PRZY OK -1 PO NOCY,WYMIENIŁEM SWIECE,WTRYSKI 1 NOWY,RESZTA USTAWIANA/PODOBNO-BO MECHANOM TRUDNO WIERZYC/,POMPA PALIWOWA WYMIENIŁEM NA UŻYWANĄ,TROCHE POMÓGŁ NOWY AKU,ALE Z WYŻSZYM PRĄDEM ROZRUCHU I POJEMNOŚCI 74Ah,JEDNAK NADAL MUSZE OK 15-20SEKUND POKRECIC PRZY 0 STOPNI.mECHANIK MÓWI ,ŻE POZOSTAJE JEDYNIE ZA SŁABE CIŚNIENIE W SILNIKU SPRĘŻANIA CHYBA,CZYLI REMONT SILNIKA.mACIE JAKIŚ POMYSŁ,OPINIĘ?POZDRAWIAM
__________________
Artur
sarumka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-04-2008, 10:32   #13
Kanclerz
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-01-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Mondeo
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1966
Postów: 13
Domyślnie Re: [Mk1] [Mk2] TD ciężkie poranne odpalanie

U mnie sytuacja była podobna. Problem poranny z odpalaniem. Pomogła wymiana świec oraz wymiana pomki od paliwa,tej przy głównej komorze silnika + wymiana przewodu paliwowego. Pompka nie trzymała ciśnienia i powodowała zapowietrzanie się silnika, przewód równiez nie był szczelny (jedna z końcówek była wybrakowana). Sprawdźcie jeszcze te elementy.Po nocy odpalanie samochodu trwało 10 do 15 sekund. Teraz trwa 2 do 3 sekund przy 1-krotnym podgrzewaniu świec.
__________________
Ups......
Kanclerz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-04-2008, 07:23   #14
jarzab
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-03-2007
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Model: Mondeo mk2
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1997
Postów: 133
Domyślnie Re: [Mk1] [Mk2] TD ciężkie poranne odpalanie

Witam kolegow ja bym pomierzyl kazda swiece osobno poniewaz osobiscie kupilem nowe swiece i okazalo sie sie ze jedna od nowosci byla padnieta i tak jezdzilem zrezygnowany i szukalem po omacku innej przyczyny
potem z nudow pomierzylem swieczki wymienilem spalona i jak reka odjal :fcp2
Nowe nie znaczy dobre!!!! nastepnym razem po swieczki od razu z miernikiem do sklepu pojade!!! :fcp6
I radze kupic ze sredniej polki cenowej ok.35zeta za szt. pozdrawiam
__________________
Wszystkie drogi prowadządą do domu
http://img131.imageshack.us/my.php?imag ... 130ex4.jpg
jarzab jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2008, 13:25   #15
pawel1981
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-06-2008
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 2000
Postów: 7
Domyślnie Re: [Mk1] [Mk2] TD ciężkie poranne odpalanie

Ja robie tak:
1. wlaczam grzanie swiec
2. jak kontrolka zgasnie czekam 6-7 sekund
3. krece

-20 stopni i pali jak trzeba mimo ze mam swiece juz do wymiany
pawel1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2008, 16:52   #16
elmo_mc
ford::advanced
 
Avatar elmo_mc
 
Zarejestrowany: 11-12-2007
Skąd: Wyszków
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 476
Domyślnie Re:

Cytat:
Napisał Klimek
grzalem 7 razy i nic. a bylo tylko zero stopni w nocy. potem dluuuuugie krecenie i ruszyl.
A może koledze poprostu paliwo się cofa i z tąd to kręcenie długie. Dla sprawdzenia zrób taki manewr:
Rano otwórz maske, włącz zapłon, i na włączonym zapłonie dygnij ze 2-3 razy ręczną pompką, do momentu, aż stwardnieje i wtedy spróbuj zapalić.
elmo_mc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:26.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.