![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-01-2005
Skąd: mazowieckie
Postów: 79
|
![]()
U mnie był też taki problem po odpaleniu nie wchodził na obroty i nie reagował na pedał gazu wsunięcie czujnika położenia wału korbowego pomogło i temat zniknoł Kod błedu jaki się czasami pojawia to dtc u262 ( na kompie pokładowym jesli jest zamontowany)
__________________
MK III Kombi 2002 2,0 TDCi 130 HP Ghia |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2008
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 315000
Postów: 6
|
![]()
A jakie masz obroty na biegu jałowym na postoju, przy rozgrzanym silniku i bez A/C i bez wstecznego biegu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ford::average
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-03-2007
Skąd: Będzin
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 Duratec 145KM
Rocznik: 2011
Postów: 62
|
![]() Cytat:
__________________
---------------------------------------------- Pozdrawiam Mariusz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-01-2005
Skąd: mazowieckie
Postów: 79
|
![]()
Aktualnie 750 jak się rozgrzeje na zimnym jest około 900
__________________
MK III Kombi 2002 2,0 TDCi 130 HP Ghia |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 26
|
![]()
Witam
Słuchajcie, podobno to 750 po rozgrzaniu to normalne. Tak te silniki mają...?!? Tak powiedział mi zaufany człowiek w ASO Ford. Zastanawia mnie tylko fakt, iż wcześniej tego nie było...??? Może to kwestia softu jaki wgrywają w serwisie? Co Wy na to? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ford::average
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-03-2007
Skąd: Będzin
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 Duratec 145KM
Rocznik: 2011
Postów: 62
|
![]() Cytat:
Mam TDCI z lutego 2004 - tak wlasnie bylo kolega ma TDDI z 2002 - tez tak ma wiec przepraszam ze pytam, ale o co tak naprawde chodzi z wolnymi obrotami na sprawnym silniku ???
__________________
---------------------------------------------- Pozdrawiam Mariusz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 16-07-2007
Skąd: Warszawa
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 1.8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2008
Postów: 273
|
![]() Cytat:
__________________
MK4 TITANIUM X 1.8 TDCI 125 KM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2008
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 315000
Postów: 6
|
![]()
Ta dyskusja przekonała mnie, że prawdopodobnie same obroty na poziomie 750 są OK. Pojawia się zatem pytanie - czy znajdzie się ktoś z mondkiem TDCI, kto przy takich obrotach na postoju ma w aucie względny komfort, wibracje nie są ewidentnie zbyt wysokie, nie ma nieprzyjemnych dźwięków? Może mi już dwumasa daje o sobie znać, albo jeszcze co innego?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-11-2007
Skąd: Kwidzyn
Model: FORD MONDEO KOMBI
Silnik: 2.0 TDCI automat
Rocznik: 2008
Postów: 168
|
![]()
WITAM
miałem podobnie....u mnie diagnoza: błąd czujnika ciśnienia paliwa.... wymieniony - wymieniajcie śmiało sam czujnik a nie wraz z szyną jak chce serwis.... od razu zaczął na ciepłym palić lepiej..lamka się nadal pali: błąd P1000....pozdrowionka Jarek |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-01-2005
Skąd: mazowieckie
Postów: 79
|
![]()
Na tym samym co spalanie trzeba wcisną przycik info i wtedy przekręcić stacyjkę w pozycje pracy bez uruchamiania silnika .
Prztrzymać chwilę i nastąpi test wskaźników wciskamy po kolei przycisk info aż dojdziemy do kodów błedów zaczynają się od liter dtc :fcp14
__________________
MK III Kombi 2002 2,0 TDCi 130 HP Ghia |
![]() |
![]() |