Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-04-2008, 19:42   #161
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Cytat:
Dziurę po wlocie gazu do puszki trochę nacudowałeś z tym klejem... przecież tam jest takie podciśnienie że wessie Ci to do środka,
nie wiem jakie tam by musiało być podciśnienie żeby wessało ten klej zwłaszcza że ten gumowy korek wbijałem gumowym młotkiem i wszedł w te dziurę do połowy był lekko przyduży więc palcami go nie wyjmiesz, klej jest "tak na wszelki wypadek' jakby gdzieś przedmuchy były w końcu dziura pod wąż do miksera niebyła idealnym okręgiem. Klej oczywiście jest tylko na zewnątrz puchy
Cytat:
uszczelka mogła wypaść
Obadam sprawę z ta uszczelka nie pamiętam dokładnie ale nawet jeśli jest to może być uszkodzona.

Cytat:
Ty rozkręcałeś już tego blosa na części?? masz tam jakąś nieoryginalną śrubkę!
taa gdzieś w transporcie odpadł łepek od jednej ze śrubek (jakieś chiny), musiałem resztę śrubki wykręcić i wkręcić nową, ale nie sądzę żeby miało to wpływ na działanie blosa

__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2008, 21:50   #162
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

jumper1, moim zdaniem ta klapka anty-wybuchowa robi całe zamieszanie, weź to zaślep na szczelnie.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2008, 23:18   #163
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Zdjąłem puchę rzeczywiście, po uszczelce to jakieś resztki zostały założyłem tymczasowa (nie śmiejcie się) od zlewozmywaka ładnie przypasowała. Trochę sie poprawiło już nie gaśnie ale jeszcze nie pracuje tak jak potrzeba te klapę pewnie trzeba będzie też zaślepić i może będzie ok.
Jutro może dojdzie AFR więc można będzie dokończyć modyfikacje.
__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2008, 23:33   #164
Kimura
ford::specialist
 
Avatar Kimura
 
Zarejestrowany: 26-01-2008
Skąd: Łódź-Dąbrowa
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1.8 16V + Diego G3 + TAP-01
Rocznik: 1999
Postów: 696
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Wrócę do tematu swojego autka.
Wczoraj robiłem trasę i dziś już bak zaświecił pustką (ale nie w tym rzecz).
Jak sobie obliczyłem to mi wyszło spalanie 11L/100km trasa mieszana 70% poza i 30% po mieście. Jest to chyba lepszy wynik niż na mikserze, ale może nie taki dobry dla innych blosów?
__________________
Nic nie jest na tyle dobre by nie można było tego ulepszyć....
Kimura jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-04-2008, 15:38   #165
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Kimura, zapytaj siebie sam o sposób w jaki prowadzisz samochód - to zapewne wiele wyjaśni Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-04-2008, 23:18   #166
Kimura
ford::specialist
 
Avatar Kimura
 
Zarejestrowany: 26-01-2008
Skąd: Łódź-Dąbrowa
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1.8 16V + Diego G3 + TAP-01
Rocznik: 1999
Postów: 696
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Właśnie o to chodzi że nie szaleje po drogach - za dużo się naoglądałem w średniej zdjęć z wypadków - bardzo pouczające.
Po mieście to tylko ze skrzyżowań ruszam szybciej a na prostej staram się nie przekraczać dopuszczalnych prędkości.
Poza miastem najwięcej jeżdżę 110, autostrada to co innego... :fcp26
Jeżdżę spokojnie więc nie spodziewam się dużego spalania.
__________________
Nic nie jest na tyle dobre by nie można było tego ulepszyć....
Kimura jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-05-2008, 17:55   #167
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Doszedł AFR diodowy i dzisiaj pierwsze ustawianie było i nawet nawet szło ale muszę jeszcze dopracować da sie ustawić ale nie jest lekko, raz na 3 tys ustawiłem że oscylowało kolo zielonego pola, potem ustawiłem jałowy, potem jeszcze raz wchodzę na wysokie obroty i trzymam jakiś czas a tu cały czas max bogato, doregulowałem i niby "chodzi" wokół lambda 1 (zielone i żółte diody). Popracuje nad tym jeszcze. Generalnie rozwiązałem w końcu problem z lewym powietrzem.
__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-05-2008, 22:54   #168
Kimura
ford::specialist
 
Avatar Kimura
 
Zarejestrowany: 26-01-2008
Skąd: Łódź-Dąbrowa
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1.8 16V + Diego G3 + TAP-01
Rocznik: 1999
Postów: 696
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

jumper1, rozwiązałeś problem to pochwal się w czym tkwił...!
__________________
Nic nie jest na tyle dobre by nie można było tego ulepszyć....
Kimura jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-05-2008, 09:26   #169
jumper1
ford::professional
 
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Przede wszystkim uszczelka pomiędzy puchą a przepustnicą wymieniłem na inna, a raczej zastosowałem dwie inne uszczelki naraz i w końcu trzyma, niestety problem z uszczelką wynika z tego ktoś osadzając, mikser "obrobił nożem) kołnierz (zwiększył średnice) i przez to puszka nie opiera sie dobrze na przepustnicy (przepustnica wpadała do środka) założyłem dość grubą uszczelkę, a pod nią uszczelkę stożkowa żeby ta gruba sie nie zsuwała. Na razie silnik zachowuje sie dobrze zobaczę z czasem czy te uszczelki trzymają. Jeżeli znowu zacznie łapać lewe powietrze to kupie kolanko hydrauliczne i będę miał spokój.

A i jeszcze spolerowałem gwizdek pastą polerską i nasmarowałem trochę (wyczytałem na mkp), żeby przepustnica w blosie lżej chodziła, jakoś ręką różnicy nie wyczułem, ale "zaszkodzić nie zaszkodzi a pomóc może" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Andrzej
Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą.
Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200
[size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber
jumper1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-05-2008, 19:22   #170
dresat
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
Domyślnie Re: BLOS - opis, monatż i regulacja.

Kimura, Czy masz jakieś nowe spostrzeżenia z eksploatacji autka z zastosowaniem blosa? Absolutna powaga w pytaniu się zawiera... :fcp19
dresat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.