![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-04-2008
Postów: 55
|
![]()
Witam! Mam kolejny problem z moją foczką 1.9 TDDI. Silnik na wolnych obrotach nie pracuje na jeden cylinder- pompa jest sprawdzona, końcówki wtrysków wymienione na nowe i ciągle to samo. W czasie jazdy wszystko jest w porządku ale na biegu jałowym silnik kuleje.Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co to może być to proszę pisać. Z góry dziękuję
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]()
proponował bym sprawdzić ciśnienie sprężania i luz zaworowy coś może tutaj jest nie tak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-04-2008
Postów: 55
|
![]()
własnie czekam na przyrząd do sprawdzenia bilansu ciśnienia w cylindrach
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-04-2008
Postów: 55
|
![]()
Witam ponownie! po trzech bitych tygodniach grzebania w aucie mechanik stwierdził że w czwartym cylindrze jest za duze ciśnienie. Spodziewałem sie diagnozy że ciśnienie może być za małe...ale za duże?
|
![]() |
![]() |