![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
Mam w mondeo radyjko jak wyżej i podłączony kablowy zastaw głośnomówiący do noki 6151, nadszedł czas zmiany fona i dylemat co zrobić żeby uzyskać taką samą funkcjonalność jak dotychczas tzn podczas odbierania połączenia ściszenie się automatyczne radia.
Zapewne najbardziej funkcjonalne będzie coś na BT tylko co? są jakieś sprawdzone systemy-zestawy? zależy mi też na łatwości montażu Radyjko dokładnie takie jak to z tej aukcji [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] a może zmiana radia na coś z BT? było coś oryginalnego do mojego pojazdu Ostatnio edytowane przez steell ; 26-05-2010 o 20:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
Pasował by prawdopodobnie zestaw CK-7W Noki centralka HF5, oraz przycisk zdalnego sterowania CU-7,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 27-10-2008
Skąd: wielkopolska
Model: Mk3, hatchback
Silnik: 2,2 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Kolego, jeździłem z Cark-91 (dedykowany, kablowy), CK-7W (BT i kabel), oraz CK-15W (BT) w autach Citroen Berlingo, Toyota Corolla i MK-III.
Moja opinia jest taka: najlepsza jakość rozmów była przy połączeniach kablowych (niezależnie od zestawu), jednak teraz telefony zmienia się dość często, a uchwytów dedykowanych praktycznie nie ma - w związku z tym wszyscy jesteśmy skazani na zestawy BT. Co do wyboru między najtańszym CK-7W i trochę droższym CK-15W, to zależy ile będziesz rozmawiał. Jeśli okazjonalnie, to w zupełności wystarczy - mam taki w prywatnym MK-III i na potrzeby mojej żony (jeździ na co dzień), oraz okazjonalne wyjazdy rodzinne to jest OK. Jednak w służbowej Corolli (po kilka godzin rozmów codziennie) zdecydowanie pozostanę przy CK-15W. Po prostu funkcjonalność jest zdecydowanie większa z racji ekranu, nie musisz "dziubać" w telefonie żeby wybrać numer - to tylko na przykład - i bardziej jesteś skupiony na jeździe. Jest po prostu bezpieczniej. Jeszcze jedno, polecam puszczenie dźwięku przez głośnik (ja wybrałem prawy przód). Zrobi to każdy rozgarnięty elektryk samochodowy. Koszty są niewielkie (ja płaciłem za montaż zestawu BT i podłączenie do radia chyba koło 150 - 200zł). Oryginalne głośniczki w zestawie to w porównaniu do tego zwykłe "pierdziki". Oczywiście można puścić na dwa głośniki (prawy i lewy), ale to wymaga dodatkowych nakładów - potrzebna jest jakaś elektronika za kolejne około 300zł. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
fona w aucie używam okazjonalnie, wybieranie numerów raczej nie wchodzą w grę bardziej odbiór wiadomości, na startym przewodowym zestawie noki pod 6151 /bardzo zadowolony byłem z tego rozwiązania/ miałem podłączone ściszanie radia i głośniczek /jakość rozmów wystarczająca. CK-7W chcę podłączyć zamiast tamtego więc mam nadzieję na uniknięcie zbędnego prucia głośnik, mikrofon i zasilanie da się wykorzystać ze starego zestawy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 27-10-2008
Skąd: wielkopolska
Model: Mk3, hatchback
Silnik: 2,2 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Zatem masz już odpowiedź, CK-7W wystarczy Ci w zupełności.
Co do wymiany radyjka na takie z BT, to sam się zastanawiam, ale raczej z powodu kiepskiej jakości audio (nie tylko radio, ale również głośniki) w MKIII. Też mam 6000CD i od początku mnie irytowało, że auto za prawie 100 000zł tak kiepsko brzmi. W związku z tym najprawdopodobniej nowe radio będzie już z BT, przynajmniej problem instalowania zestawu i podłączania do głośników się rozwiąże sam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-01-2010
Skąd: Gdansk
Model: FORD S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
![]()
Witam
i u mnie przyszedl czas na zmiane zestawu. Oryginalnie wpiery jest przewodowy do Noki 6310i, Teraz kupilme CK-100 i mma pytanie, - czy w prosty sposob idzie wykorzystac stare gniazda? (w starym zestawie jest wejscie rj) - czy zeby slyszec w glosnikach auta (w starym zestawie bylo tak) czy musze kupic jakas przejsciowke czy bedzie gdzies moze jakis schemat jak to podlaczyc? z gory dzieki za info |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
ja zamontowałem ck-7w właśnie ze względu na podłaczenia wszystkie wtyczki pasują ze starego zestawu mam tylko jeden problem.
Wtyczka z zasilaniem ma 4 przewody, czerwony +12V, czarny masa, żółty do wyciszania radia /działa/ i niebieski na +12v - uruchomienie zestawu i włąśnie z tym mam problem, teraz cały czas jest podłączone +12V i zestaw cały czas jest włączony a ja chcę żeby włączał się po przekręceniu kluczyka. Pytanie gdzie można podłączyć ten przewód? skąd najlepiej wziąć 12v załączane po przekręceniu stacyjki |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]()
czerwony +12v to stałe zasilanie (podtrzymanie pamięci) a niebieski +12v to zasilanie po zapłonie - jeśli poprawnie podłączysz to sam będzie się włączał po przekręceniu kluczyka
+12 po zapłonie najłatwiej wziąć z radia lub ze skrzynki bezpieczników
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
własnie o to mi chodzi, radio mam tak podpięte że ma cały czas zasilanie nawet bez kluczyka, potrzebuję dokładnej lokalizacji, pomoże ktoś?
Ostatnio edytowane przez steell ; 28-06-2010 o 21:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]()
http://www.olij.co.uk/files/6000cdwiring.jpg - pin 16 wtyk A
opis: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |